Gå til innhold

Prompende kvinne førte til nødlanding


Henrik Wolmer

Anbefalte innlegg

Hvordan ville det blitt om man da gikk inn på fly med en smule helium i en ballong på innerlomma, og når man kommer opp i passende høyde, suge det i seg så man får kokko stemme, for så å si at en operasjon i halsregionen gjør at man får sånn stemme i slike høyder?.. "" Ville de nødlanda for å få vedkommende trygt ned på bakken før hodet eksploderer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helium, det fikk meg til å tenke på noe morsomt. Å slippe en liten dash helium inn til noen "barske" piloter i cockpiten før de skal kalle opp tårnet for landing, måtte jo vært den ultimate spøken ""

 

Uansett, syns egentlig synd på denne kvinnen, hvis det er en sykdom som hun ikke kan noe for. Også blir hun bannet fra flyselskapet for en lang tid framover. Kunne jo godt ann å takle dette på en litt hyggeligere måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helium, det fikk meg til å tenke på noe morsomt. Å slippe en liten dash helium inn til noen "barske" piloter i cockpiten før de skal kalle opp tårnet for landing, måtte jo vært den ultimate spøken ""

 

Uansett, syns egentlig synd på denne kvinnen, hvis det er en sykdom som hun ikke kan noe for. Også blir hun bannet fra flyselskapet for en lang tid framover. Kunne jo godt ann å takle dette på en litt hyggeligere måte.

 

Hvordan skal man takle det da?

Husker engang jeg fløy fra Miami til London, da tror jeg hun dama må ha sittet ved siden av meg eller noe sånt. Med gjevne mellomrom kom det noen bønner som selv ikke en mor kunne elske. Det gikk jo så lenge setebeltelysene var av og man kunne spasere litt rundt for å få frisk luft, men 3 kvarter i holding for å komme ned på heathrow, spent fast i setet, var helt grusomt! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, syns egentlig synd på denne kvinnen, hvis det er en sykdom som hun ikke kan noe for. Også blir hun bannet fra flyselskapet for en lang tid framover. Kunne jo godt ann å takle dette på en litt hyggeligere måte.

 

Det er ikke mye synd på en person som sitter å tenner fyrstikker i et fly... Det at selskapet ikke vil ha henne som passasjer skyldes nok mer det, enn at hun slapp litt gass...

At det også gikk så langt at de valgte å avbryte flyturen, tyder jo på at lukten av brente fyrstikker og fis har vært markant til stede...

 

..og ikke hadde hun lov til å ha med seg fyrstikkene heller...

 

Nei, det finnes faktisk ikke noen hyggeligere måte å håndtere dette på...

Hu burde være glad hu ikke sitter på Guantanamo allerede... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema kanskje, men kom til å tenke på en liten historie ang. generende medpassasjerer. Det var for en del år siden jeg var på tur Bergen - Molde - Kristiansund. Reiste med BussyBee i en Fokker 27, Det blåste ganske friskt og ristet litt. En penere herremann satt ved siden av meg og likte seg ikke noe særlig. Bleik om nebbet og ellers taus. Om det var en fis han satt og holt igjen, eller det var rein frykt vet jeg ikke. Men fyren satt og krampeholdt seg i låret på meg. Prøvde å vifte kleggen vekk, men det resulterte bare i fastere grep. Hadde noen fine blå merker på låret i ukesvis etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helium, det fikk meg til å tenke på noe morsomt. Å slippe en liten dash helium inn til noen "barske" piloter i cockpiten før de skal kalle opp tårnet for landing, måtte jo vært den ultimate spøken ""
Var det meningen at dette skulle skje uforvarende for pilotene. Da må jo hele cocpiten fylles med helium, og man sitter plutselig med to døde piloter. Og da hadde vel kanskje spøken gått for langt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helium, det fikk meg til å tenke på noe morsomt. Å slippe en liten dash helium inn til noen "barske" piloter i cockpiten før de skal kalle opp tårnet for landing, måtte jo vært den ultimate spøken ""
Var det meningen at dette skulle skje uforvarende for pilotene. Da må jo hele cocpiten fylles med helium, og man sitter plutselig med to døde piloter. Og da hadde vel kanskje spøken gått for langt.

 

Nei nei, det var meningen å drepe dem.

 

Enig, gledesdreper ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...