Anders Eikeland Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 La oss si at jeg skal fly med SK4525 i morgen... Hvordan kan jeg finne ut hvilket fly det er? Altså ikke flytype men om det er f.eks. Olav Kyrre elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kan banne på at det hvertfall er en 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 mitt stalltips er LN-BUE, erling Skjalgsson.. Ikke skyt meg om det blir en annen reg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Rimestad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sjekk wideroe.no. Legg inn en liksom bestilling Der vil du får opp flytype på ruten du velger Reg kan du få senest 22 timer før avgang, men det kan fort endres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan man bestille en SAS Braathens bilett på Widerøe sine sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kan banne på at det hvertfall er en 737 På SAS.no kan du også finne ut hvilken flytype uten å bestille...(737-4,5,6,7-800) Jeg skal ta SK4515 på mandag med 737-600 og SK4683 på mandag med 737-400. Hva er stalltipsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 SK4515 Molde-Oslo, LN-RPE SK4683 Oslo-Malaga, LN-BRE Mvh Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Anders; du er rett og slett sinnsykt heldig som skal fly LN-BRE... For et utrolig nydelig fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Rimestad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Anders; du er rett og slett sinnsykt heldig som skal fly LN-BRE... For et utrolig nydelig fly... På utsiden ja, siden det er hvitt, men på innsiden, gammelt og slitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Synes ikke LN-BRE skiller seg så utrolig ut men,passer flott på vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Truls! Dette var imponerende at du klarte å finne frem! Hvordan greide du det? Skal jeg fly med LN-BRE tilbake også siden det er 734 med SK4684 den 19. oktober ?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Fortsatt ingen som vet dette? =) Da skal jeg sasse LN-BRE i morgen! Det blir koselig. Fått setenr 2F på turen ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikke kommet opp noen reg på returen din enda, så litt tidlig å si hvilken maskin det blir. Kan være greit å være tidlig ute på Årø i morgen,, da flyet ditt nedover til Oslo er fullbooket.. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Imponerende at du har slike opplysninger! =) Ja, jeg skal møte opp ca. 06.00 på flyplassen, men ettersom at det er en 600-maskin er det vel ikke akkurat plass til så sinnsykt mange vil jeg tro? =) Er slike opplysninger om flytype kjent for alle, eller jobber du i et spesielt selskap som gjør at du får opp slike reg-nr? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Da er jeg fremme i Malagà og det viste seg av det var LN-BRI, ikke LN-BRE jeg tok =/ Men det var en koselig flytur uansett da Espen Høiby - broren til Mette Marit var kaptein på flyturen. Han kjørte ganske voldsomt på Gardermoen og da han taxet inn i Malagà, men ellers greit =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Anders; du er rett og slett sinnsykt heldig som skal fly LN-BRE... For et utrolig nydelig fly... Ja, det var jo utrolig fint... å hvitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, ja Det er det som gjør det så stilrent og lekkert... Synd det ikke ble dette flyet da. Men kult at Espen var kapitän! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det ikke BRE som har ekstra fueltanker? Hadde den inne på BTS da jeg var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det samme la jeg og merke til da jeg så dette bildet! http://www.airliners.net/open.file/0808499/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Han kjørte ganske voldsomt på Gardermoen og da han taxet inn i Malagà Kan vel ta det litt voldsomt noen ganger den karen der ja, men tror han er ganske snill på bunnen og en skikkelig god flyger.. Viste dog ikke at han hadde gått over fra å fly MD til Boeing. Men ha en fin ferie der nede Anders. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror han faktisk har flydd B737NG en god stund nå, så han ihvertfall fløy dette for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 I følge denne nesten-kollisjonen på SVG han var involvert i for noen uker/måneder siden,fløy han en 737-500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Da er det bare to dager før jeg skal inn i en 737-400 igjen! Noe registreringsnummer oppe for SK4684 den 19. oktober? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.