KJ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heisan simmere, ville bare hilse på dere og presantere meg liksom. Er 36 år fra Tønsberg og har kost meg med FS siden FS98. Har forhåndsbestilt X'n på shoppen Gleder meg som en unge..hi hi. Ellers vil jeg rette en stor takk til Dag som fiksa så jeg kunne joine forumet her, har en litt kjip mailadr. Ha en nice flight Knut"D.Bader"Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen skal du være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 velkommen til forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja velkommen skal du være! Hyggelig at du tok å presenterte deg selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hyggelig med presentasjon Velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen til forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det var en hyggelig ankomst. Velkommen til oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen! Håper du fikk en fin landing her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen skal du være Spør om det er noe du lurer på. Er alltids noen som svarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Velkommen til Flightsim.no, Knut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Flott med nye forumdeltakere! Arti å se noen med 1 post. Ikke så ofte å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei. Jeg heter Geir. Jeg er Simmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei Knut. Velkommen! Det synes som om du har en veldig fin 'oppførsel' alt på ditt første innlegg... Er forøvrig også 36 år. Her får du tips/råd/hjelp til det meste du måtte lure på innen FS og fly generelt, men vær forberedt på en del diskusjoner som raskt kan spore litt av blant de mest aktive medlemmene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alltid koselig med nye medlemmer på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei. Jeg heter Geir. Jeg er Simmer. (Hei Geir! ) Velkommen Knut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.