Jan Kristiansen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Neste Søndag folkens er det dugnadsoppmøte på Gardermoen Trond Meier - Vår Chief of Membership er den vi skal ha dugnad for d.v.s hjelpe han til å få Controller - rating i Vatsim ER DERE KLARE FOR DETTE?? Da fuel`er vi opp for flights inn til, eller ut fra ENGM Gardermoen Søndag 27. august fra kl 1800 z (som er kl. 20:00 lokalt) De av Dere som føler Dere opp for noe "morro" saker denne kvelden tar kontakt med undertegnede på janrk@home.no Håper på mye trafikk (NB. Vet Trond ikke er helt enig i det siste, men ikke si noe høyt til ham) Ååå folks glemte å nevne at Søndagen deretter blir det STORDAG, kommer tilbake med mer informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 setter meg opp som ENVA slik at fly kan dra derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 De av Dere som føler Dere opp for noe "morro" saker denne kvelden tar kontakt med undertegnede på janrk@home.no Uff.. de fleste av de Norske pilotene er vel med på noe kødd da Håper på mye trafikk (NB. Vet Trond ikke er helt enig i det siste, men ikke si noe høyt til ham) Joda, er helt enig. Vil ha mye trafikk! . Jeg må faktisk ha mye trafikk for å bli Controller, og da er det litt surt om det kommer for få fly. Vil også minne dere om Erik's S3 checkout på søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 De av Dere som føler Dere opp for noe "morro" saker denne kvelden tar kontakt med undertegnede på janrk@home.no Selfølelig,her skal kandidaten få svette litt I'm in for show! Lykke til Trond! Dette klarer du med glans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Regn med meg! (men kom også førstkommende søndag, ja! = min S3-utsjekk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Da glemmer vi bråk og krangel en stund, og så håper jeg at mange fortsatt kommer på min C1 utsjekk i morra Jeg skal sitte på Gardermoen, og Christian Sager skal sitte ENOS, og jeg trenger et sted mellom 20 og 30 bevegelser i løpet av de 2-3 timene jeg har utsjekk. Jeg vil egentlig be om at dere flyr inbound først, og så tar turen ut igjen slik at jeg får en herlig blanding av innkomne fly samtidig som at andre trenger litt oppmerksomhet på bakken også! Om dere liker å fly med masse andre fly rundt dere, er dette en fin anledning. Vi starter kl 20 Norsk tid! Vi sees i morra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Ikke bry dere med hva Trond sier - gjør som dere pleier, det er han som må bevise han duger til C1 rating, ikke sant.. Men load your aircraft and attend to this event to morrow Sunday from 1700z (1900 lokal) Thanks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Yepp.Her må vi trå til og gi kandidaten litt svette..Jeg har min plan klar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Men load your aircraft and attend to this event to morrow Sunday from 1700z (1900 lokal) Thanks.. Nå har jeg fått beskjed om 18Z (2000) da Men jeg kommer nok til å sitte der fra 18-19 uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ja selvfølgelig min feil Testen starter kl. 2000 norsk tid Beklager så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer Trond! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Takker Holy crap jeg var litt stressa en stund der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer. - Fint med ltt trafikk på ENGM igjen. hadde en fin dual landing, 01R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer! Vel fortjent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ja det var godt jobba Trond - Litt hjelp måtte til, men skitt au - du klarte deg bra Vel fortjent Controller rating comming your way soon God natt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Grattis Trond! Fikk ikke engang med meg at du hadde test jeg! Nesten litt ironisk at jeg begynnte å mase om en annen bane, og i tillegg få hydraliske problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer masse, Trond! Fikk luftet min nynedlastede F-16 helt på slutten av checkout'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så mye Trond! Teknikkerne jobber nå på spreng med å få bytta ut radiopanelet i 767'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe, du kom ganske nært han som var på approach forran deg Einar Men heldigvis var det twr sitt ansvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.