Lars B. Frostad Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Til Widerøe-interesserte, så har faktisk "Greenbasket" stedet til Widerøe, såkallt "sommersalg" på en mengde produkter - bl.a. to forskjellige flymodeller (en enkel, og en mer eksklusiv type!) Bl.a. kan du få to forskjellige flymodeller (Dash-8 ja) til HALV pris, se bare på denne: Widerøe Dash8-Q400: (Eksklusiv modell i skala 1:100, ekstra propell medf.) [image]http://home.online.no/~l-bfrost/WF_01.jpg[/image] Før-pris Kr: 250,00.- NÅ kun Kr: 125,00.- inkl. frakt! Direktelink til denne modellen En enklere modell her: Widerøe Dash8-Q400: [image]http://home.online.no/~l-bfrost/WF_02.jpg[/image] Før-pris Kr: 100,00.- NÅ kun Kr: 50,00.- inkl. frakt! Direktelink til denne modellen Dette tilbudet varier i en begrenset periode, og i tillegg er frakt inkludert! Selv har jeg allerede sikret meg én stk. av den eksklusive typen, rimelig pris for en 1:100 modell! Andre tilbud fra Widerøe sin "Greenbasket" nettsted her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk for tipset! VISA-kort og en flaske vin... men angrer vel ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk for tipset! VISA-kort og en flaske vin... men angrer vel ikke Uff dårlig kombinasjon...(Snakker av erfaring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det går så bra så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvilken skala er det på den enkle? Angrer på at jeg ikke skrudde på PCen tidligere. Ekslusiv modell er utsolgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Pokker, for sent å skaffe seg den eksklusive modellen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neida, dem fikk inn en kjempeladning på lager igjen, så nå er det igjen mulig å bestille ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Til Fredrik og Børge: Jepp, som Tarjei sier - så har Widerøe disse på lager igjen - så det er bare å bestille!! Se bare her: [image]http://home.online.no/~l-bfrost/WF_03.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det var merkelig. Her står forsatt (på lager) Nei. Kansje ikke tilbudet er bereknet på alle. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hadde status "På lager: NEI" en liten stund nå nettopp, men så skiftet det til "JA". La inn bestilling for knappe ti minutter siden. For øyeblikket er det fremdeles flere igjen. Trykk og oppdater siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Forsatt nei her enda. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Merkelig, jeg får fortsatt "JA" under Lager: hos meg. Men har du prøvd å bestille den uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Selv om det står nei, så prøv å bestill. Det sto nei hos meg, men når jeg trykte bestill så var det plutselig på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tusen takk for opplysningen. Dette ble en fin burstagspresang. Første Widerøe i samlingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da har det nye familiemedlemet fått plass på "fiin" hylla. [image]http://img141.imageshack.us/img141/9633/wideroeik6.jpg[/image] Plast modellen av det samme, må finne seg i å stå sammen med de andre plast maskinene på kontoret. Det var raskt levert av Widerøe må jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Jepp, fikk min i dag også - nøyaktig to dager etter bestilling. Har tatt noen flere bilder av modellen, samt hvordan den kom innpakket og diverse detaljer: Klikk her for å se flere bilder av denne flotte modellen (screenshots-forumet) Ingen tvil om at dette var valuta for pengene!! Oppdatering: redigert innlegg, feil med linken til bildene - er fikset nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bestilt nuh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Men den eksklusive modellen er da ikke på lager står det hos meg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Sindre: sjekket nå nettopp, og jeg får opp at denne er på lager. Så hvis du er interessert å kjøpe modellen, så kan du trygt trykke "bestill" - tror det bare er en feil, at enkelte får opp feil-indikasjon at den ikke er på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bestilte ein av kvar av desse modellane i dag. Stod også ikkje på lager først, men når eg klikka bestill så var den plutseleg bekrefta på lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, er ikke det fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.