Gå til innhold

Widerøe nødlanding?


Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Til den her som ikke er modig nok til å stå frem med eget navn, men må sende anynom email til meg:

 

Det hadde vært kjekt og vite om det er inatt du skal komme. Jeg vil jo gjerne være oppe og ta deg imot, så får vi nå se på hvem som blir grisebanka og mister nesa.

 

Er det isåfall noen interesse (blant de andre her tenker jeg på) for at jeg setter opp webkamera og kjører det hele live ut på nettet ?

 

Så om du gir deg til kjenne her, og sier hvilket tidspunket du kommer på, så blir det nok show dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth: jeg mener nøyaktig det jeg skriver. Hvorfor skal jeg utdype det ? De som ikke måtte skjønne hva jeg mener får heller lure.

 

Hvis du mener det du skriver, hvorfor har du slettet ett innlegg?

Hvis du mener det du skriver, og folk ikke skjønner hva du mener, hvorfor vil du ikke utdype dine meninger så folk kan forstå deg?

 

Du gidder ikke mer nei.. Er det fordi du har gått tom for argumenter kanskje?

 

Du nevner Værøy-ulykken, som ble forårsaket av teknisk svikt i overføringen til høyderoret. Hvordan i alle dager klarer du å sette dette i sammenheng med denne diskusjonen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner Værøy-ulykken, som ble forårsaket av teknisk svikt i overføringen til høyderoret. Hvordan i alle dager klarer du å sette dette i sammenheng med denne diskusjonen??

 

Har ikke widerøe verdens beste piloter da ? Det er da folk som har klart og lande med alle kontrollene stuck, så da burde nå iallefall verdens beste klare det, synes du ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner Værøy-ulykken, som ble forårsaket av teknisk svikt i overføringen til høyderoret. Hvordan i alle dager klarer du å sette dette i sammenheng med denne diskusjonen??

 

Har ikke widerøe verdens beste piloter da ? Det er da folk som har klart og lande med alle kontrollene stuck, så da burde nå iallefall verdens beste klare det, synes du ikke ?

 

Herregud Tarjei.. Du gikk nettopp fra useriøs til respektløs bygdetulling på min "liste"...

 

Fem mennesker mistet livet i den ulykken, og du driver ap med pilotene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør da slettes ikke narr av dem. Du har ikke lest hva jeg har skrevet du ? Jeg sier at widerøe har dyktige piloter, men at dem er så mye bedre enn alle andre synes jeg ikke stemmer (og det er en til i denne tråden som mener det samme). Og når jeg blir motsagt så må jeg dokumentere mine uttalelser, og når jeg gjør det så går du til personangrep ?

 

Helt greit det Kenneth, at du mener ditt selskap er verdens beste og har verdens beste flygere er helt iorden for meg. Men la nå meg ha min mening om at andre flygere kan være like bra uten å angrip meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å oppklare enda mere ovenfor de i denne tråden som ikke måtte ha skjønt det:

 

Jeg forsøker ikke å gjøre narr av hverken nåværende, forhenværende eller fremtidige flygere (eller andre) i hverken WF eller andre selskaper. Skulle noen ha oppfattet det på den måten beklager jeg det på det sterkeste, det var virkelig ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør da slettes ikke narr av dem. Du har ikke lest hva jeg har skrevet du ?

 

Ikke? Du antyder jo at pilotene burde ha klart å lande uten høyderor fordi andre har klart det...

 

Jeg sier at widerøe har dyktige piloter, men at dem er så mye bedre enn alle andre synes jeg ikke stemmer (og det er en til i denne tråden som mener det samme).

 

Jeg har ikke nevnt et ord hverken for eller imot påstandene om Widerøes piloter..

 

Og når jeg blir motsagt så må jeg dokumentere mine uttalelser, og når jeg gjør det så går du til personangrep?

 

Hva da dokumentere dine påstander? Ved å henvise til en ulykke forårsaket av teknisk svikt, for så å antyde til at pilotene burde ha klart å lande flyet om de var så gode som det påstås i denne tråden?

 

Jeg vet ikke hvordan det er med andre i denne tråden, men slike påstander og antydninger blir jeg ganske provosert av.

 

Helt greit det Kenneth, at du mener ditt selskap er verdens beste og har verdens beste flygere er helt iorden for meg. Men la nå meg ha min mening om at andre flygere kan være like bra uten å angrip meg da.

 

Du leser visst ikke hva jeg skriver heller. Jeg har ikke med et eneste ord nevnt noe om hverken hvor gode eller dårlige Widerøe sine piloter er i forhold til andre piloter.

At Widerøe flyr på et utfordrende rutenett er jo et faktum, men Widerøe har også hatt sine ulykker, både forårsaket av tekniske årsaker og av pilotfeil. DERFOR har jeg ikke tatt hverken den ene eller andre siden av den debatten.

 

Det som provoserer meg er at du av alle ting trekker frem en ulykke som IKKE hadde noe med pilotene å gjøre, og antyder etterpå at dersom pilotene hadde vært så flinke som det sies, så hadde de landet flyet.

 

Vel Tarjei, pilotene gjorde ikke det, og de omkom. Det du gjør er å kaste dritt på dem. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår TOTALT hva jeg forsøker å si Kenneth. Det jeg forsøker å si er at om utsagnene som minst en her har kommet med om at widerøe har verdens beste piloter, hadde holdt stikk, så hadde ikke historien vært som den er.

 

Det er riktig at du ikke har nevnt ett ord om det, men du ble plutselig med på lasset mot meg, og da må jeg jo anta at du er av samme mening eller ?

 

Ok Kenneth, så kaster jeg vel dritt på dem da, for du vet jo så utrolig mye bedre enn meg hva jeg forsøker å si.

 

Da avslutter jeg dette. At jeg ikke får frem mine meninger er tydelig, og det beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor Håkon: brems litt her nå. Hvor i ALLE DAGER har jeg "klaget" på andre piloter ????

 

Du skreiv at du blir forbannet på folk som har en egen mening, å den personen mente at Widerøe har de beste pilotene. du klarte også å si at den personen ikke skulle få sitte i din cockpit. ut ifra det jeg ser her, så er ikke det noe stort tap.

 

Er det du som har sendt meg anonym email også kanskje ?

 

Jeg har på ingen måter sendt noe anonym mail til deg. vis det var noe jeg ville, så hadde jeg sagt det til deg. å ikke skjule meg bak noe som helst. jeg tørr å stå for det jeg sier.

 

å at du insinuerer noe sånt, gjør meg rimelig forbannet.

 

Har ikke påstått at widerøe har de beste pilotene i verden, å har heller ikke påstått at de har bedre piloter enn noe annet selskap heller. alt jeg sir, er at piloter i Widerøe har en mer utfordrende hverdag enn f.eks piloter i sas.

 

å utifra det, kan du tolke det som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tarjei Lundarvollen.

 

At du i det hele tatt blir provosert av en gutt, som ser ut til å være i skolealder, mener at Widerøe har de beste pilotene, virker SVÆRT besynderlig.

 

Hvorfor kan ikke gutten få lov til å mene dette? Og hvorfor i ALLE DAGER blir du provosert?

 

Skulle jaggu meg tro du hadde noe uoppgjort med selskapet.

 

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår TOTALT hva jeg forsøker å si Kenneth. Det jeg forsøker å si er at om utsagnene som minst en her har kommet med om at widerøe har verdens beste piloter, hadde holdt stikk, så hadde ikke historien vært som den er.

 

Det er riktig at du ikke har nevnt ett ord om det, men du ble plutselig med på lasset mot meg, og da må jeg jo anta at du er av samme mening eller ?

 

Ok Kenneth, så kaster jeg vel dritt på dem da, for du vet jo så utrolig mye bedre enn meg hva jeg forsøker å si.

 

Da avslutter jeg dette. At jeg ikke får frem mine meninger er tydelig, og det beklager jeg.

 

 

MR: Tarjei Lundarvollen

DET ER DU SOM SA AT JEG ALDRI SKU FÅ SITTE PÅ KLAPP I COCKPIT DER DU VA SJEF. FOR AT JEG SYNTES WIDERØE HADDE VERDENS BESTE PILOTER. VIST DET IKKE ER Å ANGRIPE PÅ EN BARNSLIG MÅTTE SÅ VET F*** IKKE JEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt Tarjei! Men du kan vel kanskje inrømme at det var litt vel å ta i i den første posten din, karen er jo femten år gammel. Da jeg var femten var jeg udødelig og "know it all" over en sko....og jeg var sikkert ikke alene, noe de fleste her inne sikkert kan skrive under på, såfremt de ikke har glemt at "kua også har vært kalv!" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte, det var noe som lå bak ""

 

Får håpe ikke WF finner denne posten, og dine uttalelser om diverse ulykker og voldsomme reaksjon ovenfor en skoleelev, under en framtidig ansettelsesprosess da..

 

Vel, for min del var ikke det årsaken til reaksjonen ihvertfall, men mulig det var årsaken til de andre sin reaksjon "" Jeg hadde blitt like forbanna enten det hadde vært snakk om SAS, LT, KLM eller hvem det nå måtte være.

 

Forøvrig har jeg ikke uttalt meg om ulykker eller andre ting annet enn å nevne datoer, og resonert på ting andre har sagt.

 

Jeg synes denne diskusjonen er morsom, spesielt etter at jeg fant ut hvilken 15 åring som hadde sendt meg en anonym email, og jeg akter å holde den i live så lenge som mulig ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarjei har faktisk CPL og er trafikkflyver. Synes det ser ut til at han har god mulighet til å vurdere hva som er en god pilot og en dårlig pilot. Bare reaksjonen hans som virket litt sterk mot stakkars flyinteresserte Kai som kun ville fortelle godt om Widerøes dyktige piloter. Om de er de aller dyktigste piloter som flyr i Norge vites jo ikke, for det er mange måter å måle dyktighet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ble svett i panna av å lese denne tråden. Kanskje jeg har gått ned noen kilo!?? Magemusklene har hvertfall fått kjørt seg etter alle latterkrampene ""

Det er så gøy med oss mennesker, vi har alle noe i oss som heter stolthet, og den må vi ikke miste fremfor noenting...

Vi vil liksom ikke innse at vi har gjort noe dumt med en gang.. men skjuler det unna med andre rare argumenter. Jeg setter pris på folk som er oppriktige og vet når de har gjort en feil, sagt noe dumt, og tar ansvar/konsekvensen av det.. Skulle ønske alle var som meg med andre ord ""

Neida, men jeg tror jeg har et godt poeng her faktisk...

Alle tar vi feil og sier noe dumt av og til, og da er det faktisk på tide å innse det snarest mulig, og godta andre's logiske argumenter.. Jeg synes Kenneth er skummelt god til å debattere, men han har jo fått øvd seg en god del da!

Vi liker gode tapere, det er de som er vinnerne ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denna idiotiska krangling när jag är i Danmark utan internet..! Ni kunde väl ha väntat på mig? Vad är ni för kompisar? ""

 

Att säga att världens bästa piloter jobbar i Wideröe, är att dra det lite väl långt... Men världens bästa pilot jobbar där, det vet jag! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denna idiotiska krangling när jag är i Danmark utan internet..! Ni kunde väl ha väntat på mig? Vad är ni för kompisar? ""

 

Att säga att världens bästa piloter jobbar i Wideröe, är att dra det lite väl långt... Men världens bästa pilot jobbar där, det vet jag! ""

 

Selvfølgelig vet du det Jørgen, du fly jo der! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...