Gå til innhold

"The Iron Mic" is back!


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Ok folkens!

The Iron Mic is back up! Altså, det som gjelder er å bemmane CTR i flest timer!

 

Sitat fra VATSIM-notam:

 

Starting June 11, 2006, UTC time, the Iron Mic' trophy is back up for grabs. Once again ACC/ARTCC/FIR controllers around the world will man their scopes in friendly competition to see who will walk away with the Iron Mic' for the week.

 

Contest Rules:

 

1. Only Center position will be counted at this time.

 

2. Maximum score is 168 hours.

 

3. Multiple controllers manning the same sector will only count as one. Example: XXX1_CTR, XXX2_CTR, and XXX3_CTR staffing the same facility at the same time will only count as one controller for counting purposes.

 

4. Multiple winners are possible each week.

 

5. Contest period is 7 days or 168 hours.

 

 

Tampere FIR won the very first Iron Mic'...who will be first this time?

 

Kom ann! La Oslo ctr vinne denne gang! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi måtte avlyse CPT på Søndag har jeg booket ENOS fra kl. 1700 UTC - Noen som kan ta før og etter "" så er vi igang in "The Iron Mic"

 

Alle posisjoner på ENGM er ledige på Søndag folkens, så det er bare å besøke vaccsca.org for ATC booking.

 

Regner med det kan bli folksomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi måtte avlyse CPT på Søndag har jeg booket ENOS fra kl. 1700 UTC - Noen som kan ta før og etter "" så er vi igang in "The Iron Mic"

 

Jeg kan sikkert ta ENOS før kl 17 på søndag, men det blir vel omtrent eneste gang på over en uke. Har UTROLIG mye å gjøre på jobb nå.

 

For å ta Iron Mic bør vi ha 24 timers service i en hel uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det har vært laber aktivitet fra de norske kontrollerne. De eneste personene jeg har sett online er meg og Jonas M. Soot. Ofret til og med natte søvnen min for å samle timer, satt fra kl. 01:00 til 03:00 og stod opp igjen kl. 06:00 og satt til 12:00. Tror jeg har samlet totalt 17 timer eller noe i den duren iløpet av denne uka, men dette er jo selvfølgelig langt ifra å komme på topp ti lista.. Vi får sørge for en litt mer organisert Iron Mic til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller.

 

Enig "" slutt å suttre og ta testene og treninga.

Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den..

 

Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller.

 

Så da er det bare og kontakte en av de og få svara?

 

Enig "" slutt å suttre og ta testene og treninga.

Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den..

 

Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller.

 

Så da er det bare og kontakte en av de og få svara?

 

Enig "" slutt å suttre og ta testene og treninga.

Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den..

 

Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. ""

 

Så da er det bare og kontakte en av de og få svara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...