Karl Mathias Moberg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ok folkens! The Iron Mic is back up! Altså, det som gjelder er å bemmane CTR i flest timer! Sitat fra VATSIM-notam: Starting June 11, 2006, UTC time, the Iron Mic' trophy is back up for grabs. Once again ACC/ARTCC/FIR controllers around the world will man their scopes in friendly competition to see who will walk away with the Iron Mic' for the week. Contest Rules: 1. Only Center position will be counted at this time. 2. Maximum score is 168 hours. 3. Multiple controllers manning the same sector will only count as one. Example: XXX1_CTR, XXX2_CTR, and XXX3_CTR staffing the same facility at the same time will only count as one controller for counting purposes. 4. Multiple winners are possible each week. 5. Contest period is 7 days or 168 hours. Tampere FIR won the very first Iron Mic'...who will be first this time? Kom ann! La Oslo ctr vinne denne gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tar gjerne et skift jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det hadde hvert Konge og vinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Siden vi måtte avlyse CPT på Søndag har jeg booket ENOS fra kl. 1700 UTC - Noen som kan ta før og etter så er vi igang in "The Iron Mic" Alle posisjoner på ENGM er ledige på Søndag folkens, så det er bare å besøke vaccsca.org for ATC booking. Regner med det kan bli folksomt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja det kan bli mye trafikk. Munchen FIR skal ha et 12 timers event fra kl 11-23 nå på Søndagen. Har booket mannen i tårnet på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Siden vi måtte avlyse CPT på Søndag har jeg booket ENOS fra kl. 1700 UTC - Noen som kan ta før og etter så er vi igang in "The Iron Mic" Jeg kan sikkert ta ENOS før kl 17 på søndag, men det blir vel omtrent eneste gang på over en uke. Har UTROLIG mye å gjøre på jobb nå. For å ta Iron Mic bør vi ha 24 timers service i en hel uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja ble det stille på oss da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tror vi mista den gitt.. minst denne uka Skulle ønske jeg hadde mindre å gjøre på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, synes det har vært laber aktivitet fra de norske kontrollerne. De eneste personene jeg har sett online er meg og Jonas M. Soot. Ofret til og med natte søvnen min for å samle timer, satt fra kl. 01:00 til 03:00 og stod opp igjen kl. 06:00 og satt til 12:00. Tror jeg har samlet totalt 17 timer eller noe i den duren iløpet av denne uka, men dette er jo selvfølgelig langt ifra å komme på topp ti lista.. Vi får sørge for en litt mer organisert Iron Mic til neste år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Iron mic skulle hvert for APP også Da hadde jeg kunnet tatt en vakt Men men det gjeller jo kun for CTR posisjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Og neste år er det kune fåtallet av norske ATC'ere som kan sitte CTR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror ikke det blir så stort problem. De som er interresert i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller. Enig slutt å suttre og ta testene og treninga. Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den.. Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller. Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? Enig slutt å suttre og ta testene og treninga. Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den.. Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror ikke det blir så strot problem. De som er int. i å sitte ctr. klarer da fint å få ny rating innen neste år. Klarer de ikke det, er de ikke villige heller. Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? Enig slutt å suttre og ta testene og treninga. Har dere problem med testen, ta kontakt med Christian eller Marek *før* dere leverer den.. Men det har dere jo selvsagt lest på vaccsaca forummet allerede. Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 går du i gjennom med de, kan de veilede deg hvis det er noe galt. Tror å lære av feilene man har gjort er poenget med det, så legne det ikke er store feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? [ironi]Ja ja da, naturligvis...[/ironi] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? Eventuelt ta en titt på forumet han referer til, og se hva de mente med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så da er det bare og kontakte en av de og få svara? Nej, verkligen inte! http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=1742 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vi gir' den lige et forsøg i Danmark i denne uge. Så hvis der er nogle piloter, der har lyst til at komme forbi og gøre det hele lidt sjovere, så er I meget velkommen. Jeg endte faktisk med at have nok at se til i eftermiddag. Vi ses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 3 dage 33 timer. EKDK var oppe over 12 timer i går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Go Denmark! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Peter: Ja jeg har sett deg endel pålogga i det siste! Faktsik hver gang jeg åpner FF! (Har vaccsca som startside) ! Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hmm hmmm hmmm ... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Da er IRON MIC for Center og Approach i gang. Får se om Norge kommer høyere opp på listen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.