Gå til innhold

SAS setter opp prisene !!


Birger Blomvik

Anbefalte innlegg

Jeg mins SAS skulle legge ned BKK ruten sin jeg, eller det bare noe jeg har drømt?

 

Har hørt nå løse rykter om det, men tviler meget sterkt på at det stemmer. for belegget er såppass godt på SK972 & SK973.

men spørsmålet er om SAS har råd til å oppgradere flåten sin når A340`en blir gammel, og da er det mulig at den ruten blir fjernet, siden de ikke har fly til den strekningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At selskaper må sette opp prisene pga. ekstremt høye drivstoffpriser, har jeg all forståelse for. Hvordan skulle det ellers blitt? Skulle flyselskapene dekke dette selv, og dermed gå med tap - bare fordi de ikke skulle få lov til å kalkulere inn disse ekstra-utgiftene i billettprisene? Se bare på fergerederiene, både DFDS, Color Line, Stena Line m.m har alle oljetillegg på sine reiser - hadde blitt dårlig forretning å drive både fly eller skip, dersom man

ikke skulle øke prisene pga. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...