Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så har det jo aldri vært noe salgstriks å fly med underskudd heller... SAS tjener ikke noe særlig på long-haul flightene.. hvertfall ikke CPH-BKK, så skjønner godt at de setter opp prisene litt... De har vært forholdsvis billige egentlig. med tanke på comfort, service & underholdning.

Skrevet
Jeg mins SAS skulle legge ned BKK ruten sin jeg, eller det bare noe jeg har drømt?

Har hørt nå løse rykter om det, men tviler meget sterkt på at det stemmer. for belegget er såppass godt på SK972 & SK973.

men spørsmålet er om SAS har råd til å oppgradere flåten sin når A340`en blir gammel, og da er det mulig at den ruten blir fjernet, siden de ikke har fly til den strekningen.

Skrevet
Det var vel ruten til Singapor som er en forlengelse av ruten til Bankok som ble lagt ned 1April.

det kan stemme meget bra... for da jeg sto i BKK 16.april, så hadde flyet bare en turnaround der... la faktisk ikke merke til at det ikke for til Singapore før du sa det nå ""

Skrevet

At selskaper må sette opp prisene pga. ekstremt høye drivstoffpriser, har jeg all forståelse for. Hvordan skulle det ellers blitt? Skulle flyselskapene dekke dette selv, og dermed gå med tap - bare fordi de ikke skulle få lov til å kalkulere inn disse ekstra-utgiftene i billettprisene? Se bare på fergerederiene, både DFDS, Color Line, Stena Line m.m har alle oljetillegg på sine reiser - hadde blitt dårlig forretning å drive både fly eller skip, dersom man

ikke skulle øke prisene pga. dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...