Ola Haldor Voll Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Savner fremdeles en egen avdeling for Video.. Litt info om følgende klipp. Sted: ENVA med real weather fra vår kjære Jeppesen Fly: RealAir FS-260, med viewpoint fra VC Filformat: WMV, ca. 8mb.. Musikk: Gåte - Gjendines Bånsull Last ned! Enjoy Siter
Alexander Storvig Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Flott film! Bakken ser bra ut, bruker du noe addons der? UT:E, Ground Environment? Litt hard landing kanskje. Mvh Alex. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 UT:E, Ground Environment - ja. Hard landing pga. en joystick, type Saitek X45, som burde vært smurt eller noe. Fjæra er i allefall stiv som bare det.. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Fjæra er i allefall stiv som bare det.. Smør litt voks eller litt olje mellom skålene nederst på stikka. funker fint for meg Siter
Inge Jenstad Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Regner med at her er det brukt Track IR. Synes det er vanskelig å stille NED følsomheten på den. Og dermed så blir den litt stakato i bevegelsen. Tips? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg har endt opp med å gå inn custom. Satte opp "Smooth" som preset, og gikk inn og senket følsomheten på hele linja noen hakk. En annen ting er at jeg ikke presser capsen nedpå så den sitter fast rundt hodet, men lar den bare hvile på hodet, sånn at når hjertet hamrer i varmen, overføres ikke bevegelsen fra tinningen videre til caps, og jeg mister mye av den uønskede skjelvinga jeg hadde før. Et nytt klipp forresten. Ble noe skikkelig tull med lyden på musikk av uvisst grunn ved eksport. Last ned - 3 mb På dette klippet har jeg fått inn Flight Environment fra Flight1. Det gjorde underverker, spør du meg, og jeg kan bare sitte og undres på hvorfor jeg ikke har kjøpt dette før.. Vel brukte 130 penger! Siter
Per Johansen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Regner med at her er det brukt Track IR. Synes det er vanskelig å stille NED følsomheten på den. Og dermed så blir den litt stakato i bevegelsen. Tips? Les denne tråden Siter
Kjetil Olsen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Fin og realistisk film. Men jeg er enig i at du bør smøre stikka di. Tror ikke det understellet tåler en runde til. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Jeg skrudde på den plata helt nederst, under fjærene. Skrudde mot venstre. Da løste den seg i allefall mange mange mange hakk Får se om jeg tar noen flere flyvninger litt rundt omkring, med Ultimate Traffic òg. Det gjorde i allefall at jeg ble stående på taxebanen til RNW på Heathrow i går kveld - en halv time før alle fly i køen forann meg hadde letta og de 5-6 som kom inn for landing var borte vekke. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Kjempeflott film Ola...og den landingen var skikkelig hårete Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Takk. Hårete landing. Klønete. Klask meg i hodet om du vil. Er ikke lett å tenke bilde og lande samtidig. Enda en - 13mb Tok meg bedre tid, og gjorde samme handling mange ganger fra forskjellige vinkler. Landingen ble vanskelig å få med på en grei måte pga vind og skeivt perspektiv på en del av vinklene - så jeg droppet den rett og slett. Dette siste klippet er forresten fra Brønnøysund og bla. med brua til Alexander. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Hadde jo vært gøy om dere kunne sagt i fra om dere så det var samme klipp som på forrige side.. Takk Alexander. Linken er endret og riktig nå. Siter
Alexander Storvig Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Lite kommentarer her ser jeg. Hehe.. Flott film igjen! Denne var jo skikkelig bra laget. PS. Pass på å ikke kræsje i broen, får et ******** med å reparere den etterpå igjen. Mvh Alex. Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Sinnsvakt bra Sjukt med fps du hadde og da Men post denne heller i screenshot forumet da vel? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Tja.. Syns kanskje vi skulle hatt en egen video-del men FPS er ikke no særlig problem her nei - annet enn på ENGM eller når jeg har hundrevis av fly som står i taxe-kø. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.