Gå til innhold

[VIDEO] RealAir FS-260


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Jeg har endt opp med å gå inn custom. Satte opp "Smooth" som preset, og gikk inn og senket følsomheten på hele linja noen hakk. En annen ting er at jeg ikke presser capsen nedpå så den sitter fast rundt hodet, men lar den bare hvile på hodet, sånn at når hjertet hamrer i varmen, overføres ikke bevegelsen fra tinningen videre til caps, og jeg mister mye av den uønskede skjelvinga jeg hadde før.

 

 

Et nytt klipp forresten. Ble noe skikkelig tull med lyden på musikk av uvisst grunn ved eksport.

 

Last ned - 3 mb

På dette klippet har jeg fått inn Flight Environment fra Flight1. Det gjorde underverker, spør du meg, og jeg kan bare sitte og undres på hvorfor jeg ikke har kjøpt dette før.. Vel brukte 130 penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde på den plata helt nederst, under fjærene. Skrudde mot venstre. Da løste den seg i allefall mange mange mange hakk "" Får se om jeg tar noen flere flyvninger litt rundt omkring, med Ultimate Traffic òg. Det gjorde i allefall at jeg ble stående på taxebanen til RNW på Heathrow i går kveld - en halv time før alle fly i køen forann meg hadde letta og de 5-6 som kom inn for landing var borte vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Hårete landing. Klønete. Klask meg i hodet om du vil. Er ikke lett å tenke bilde og lande samtidig. ""

 

 

Enda en - 13mb

Tok meg bedre tid, og gjorde samme handling mange ganger fra forskjellige vinkler. Landingen ble vanskelig å få med på en grei måte pga vind og skeivt perspektiv på en del av vinklene - så jeg droppet den rett og slett. ""

 

Dette siste klippet er forresten fra Brønnøysund og bla. med brua til Alexander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...