Gå til innhold

Gardermoen i Helga!


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

I kveld er Gardermoen booket mellom 2000 og 2359 lokal tid.

For dere som har lyst på en litt annerledes flight i kveld så er det bare å komme!

Pga. dårlig vær har brøytemannskapene nok å gjøre på bakken, og forsinkelser vil forekomme!

 

Holdings på inbound fly vil nok også skje pga. snørydding.

 

 

Ellers blir Garermoen approach hvertfall oppe både lørdag og søndag mellom 1800 og 2359 (lokal tid)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ENSV online i kveld mon tro?

Begynner å bli lei av Gardermoen, særli siden jeg hopper fra 20fps til 6 fps når jeg nermer meg.

 

På forhånd takk.

Hvis du spør pent og det er lite trafikk så kan det tenkes at Oslo også tar Stavanger under sine vinger. Selv bruker jeg å dekke hele sør-Norge når jeg sitter som kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har sittet litt ENSV etterhvert. Forrige dag satt jeg 2,5 timer og hadde ETT fly iløpet av den tiden.

Til tross for dette var det piloter som valgte å fly fra ENGM til ubemannede flyplasser uten ATC dekning andre steder i Norge framfor ENSV. Jeg regner med at jeg avslutter vestlandet og blir å finne på Bodø fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har sittet litt ENSV etterhvert. Forrige dag satt jeg 2,5 timer og hadde ETT fly iløpet av den tiden.

Til tross for dette var det piloter som valgte å fly fra ENGM til ubemannede flyplasser uten ATC dekning andre steder i Norge framfor ENSV. Jeg regner med at jeg avslutter vestlandet og blir å finne på Bodø fremover.

 

Det var omtrent det samme på Værnes på lørdag, men i går (søndag) hadde vi faktisk 15 bevegelser på 3 timer.

 

Takk til dere som fløy og som stakk innom Værnes i går.. Værnes approach vil nok være åpen de neste helgene også ""

 

enva_v_app i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Norge er delt i tre, men siden det ikke er så mye trafikk må det vel gå an å booke hele Sør-Norge flere gange. Så ut til å fungere veldig bra denne helgen. Var det ikke snakk om å legge sammen noen sektorer fra Avinor også?

 

Takk til alle ATCer denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...