Gå til innhold

Dette var trist


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Nettopp kommet hjem og skulle til å forsette på diverse painter som jeg drev med, hovedsakelig "Balder" og "Tor" paintene... slår på PC og går til harddisken der jeg har alt sammen av painter, matriale, bilder, logoer osv.... og finner ut at disken er ødelagt...

 

Jeg mistet flere mnd.. arbeid med diverse painter, med bl.a. herkpainter, som faktisk var fotorealitiske ned til den minste detalj,det var flere norske selskaper painter til diverse modeller og den store overaskelsen var da selvfølglig Norwegian flåten inkl. LN-KKR med nye painten til 50 North B737, alt er borte.... Jeg som hadde gledet meg til å gi det ut...

 

Trist når noe sånt skjer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke no særlig ut nei..! ""

*kondolerer*

 

Navnet står litt stille for meg for øyeblikket, men det finnes jo et firma på Kongsvinger som kan redde de fleste HDD. Tror de tar ca 2000kr for å hente ut data fra en disk til privatpersoner. (Var på bedriftbesøk der for noen år siden i anledning studier) Det kan jo være et alternativ hvis du synes alle de timene med arbeid er verdt recovery-prisen.

 

Kanskje litt slemt å minne om nå, men backup er en fin ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........men det finnes jo et firma på Kongsvinger som kan redde de fleste HDD.

 

IBAS.

 

Løsnignen kan jo være da at alle (ca. 3400 totalt) spytter inn ca. 60 øre hver, og hjelper han litt med recovery prisen """" Det mener jeg vi skylder han etter disse vakre paintene ""

 

Er med på en tier jeg hvis det er så !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, Jeg hadde BACKUP på DVD, men den har visst også tatt kvelden og sagt god natt...

 

Hardisken kan ikke reddes, den flyter nedover på Glomma ett eller annet sted nå, sammen med viss backup DVD...

 

Det eneste som er surt med dette er alt arbeidet og timene jeg har lagt i arbeidet..

 

Men likevel det har ikke tatt i fra meg motet om lage nye texturer og painter da ""

 

Kjell, angående Kaffetur, sender deg PM jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...