Gå til innhold

Flightsimtreffet i Vesterålen.


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Da er det bare ei uke til det braker løs med FS treff i Vesterålen.

 

Dere vil her finne en del nøvendig informasjon.

 

Vi kommer til å holde til i et større lokale i Sortland Ungdomsskole. Denne ligger ca 5 minutters gangtid ifra sentrum. Vi har lokalet ifra Fredag kl 1700 til søndags ettermiddag. Planen er at vi skal ha lanet døgnet rundt. De av dere som ønsker å sove noe i lokalet oppfordres til å ta med liggeunderlag, da det ikke er noen madrasser der som vi kan bruke til det.

 

Siden vi skal holde til i et skolebygg må vi holde inngangsdøra låst til en vær tid, vist ikke vil hvem som helst kunne ta seg inn på skolen å inn på omentrent vært eneste rom. Så alle som har tenkt å komme må ringe meg på 45671684 ved ankomst, slik at jeg kan komme opp å låst dere inn. Jeg kommer også til å henge opp en plakat på døra med mitt nummer som dere kan nå meg på.

 

På Lørdags kveld skal vi ut å spise Pizza som er blitt en tradisjon når jeg arangerer treff. Tid å sted for dette blir vi enige om i fellesskap i forkant. Her vil jeg også komme med informasjon om korsn steder som er aktuelle for dette.

 

Jeg vil også legge opp til en felles gruppeflight der vi tar en flytur ilag som tar noen timer. Her er jeg åpen for å motta forslag til hvor en slik tur skal starte å slutte. Ellers vil det som vanlig bli rom for inviduelle flighter. Jeg skal se om jeg klarer å få rigget opp en TV og en DVD spiller, slik at vi kan kjøre noen Cocpitt dvd filmer under treffet.

 

DE SOM TAR MED PC MÅ SELV SØRGE FOR NETTVERKSKABEL

 

Da gjenstår det bare for meg å ønske alle velkommen! PS! Jan Fredrik Furøy og Geir Finnstad har meldt sin snkomst til dette treffet. Det samme har Per Kristian Jensen ifra Bodø gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer jeg meg til dette stedet fra Bodø? eller er det en liten lokal stripe vi kan få ned en T6 eller noe? Eller hvordan kommer jeg meg dit.

 

Jeg sitter foresten i bardufoss nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir! Ta fly til Stokmarknes Lufthavn Skagen! (ENSK) Det er Widerøe som flyr dit "" Ifra Skagen til Sortland går det flybuss. Den tar ca 20 minutter. Den stopper ved Bussterminalen som ligger rett ved Strand hotell og ved Sortland Nordic Hotell.

 

Skulle det være noe du lurer på, så ring meg på 45671684, så skal æ hjelpe deg.

 

Velkommen skal du være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er noen av dere som har meldt seg på treffet, og som har ting dere lurer på, så oppfordrer jeg dere til å ringe meg på 45671684.

 

Etter at jeg gikk ut idag var det kommet inn en mail til meg som var viktig, men da jeg kom hjem var det alt forsent å svare på denne mailen.

 

Benytt samme nr om dere ønsker å komme inn i bygget der vi har treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet godt utpå Søndag! Lørdagen kommer nok til å bli den beste dagen her! Det var da tre stykker ifra Stokmarknes (Blant anna Øyvin Sommer) som var her med tre stasjonære PC,2 bærbare og 6 flatskjermer "" Man snakker om Dash8 rekke ja. For den trioen fly Dash 8 hele dagen lang "" Ole Jørgen Søberg var innom her han også, dog uten PC ""

 

Disse pakka sakene sine i går kveld å dro hjem. Idag har vi vert tre stykker her. Vi har brukt dagen til en del inviduel fly. Undertegnede har brukt dagen for det meste til å sette seg inn i en ikke helt ukjent Dash8-300 ""

 

Vi kommer til å prøve å få lasta opp noen bilder i løpe av kvelden/natta.

 

Per kristian Jensen kommer mest sannsynlig til å fly til Bodø i NPQ i løpe av ettermiddagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du fikk i stand dette. Frister til gjentakelse, da MED PC "", men vi kunne gjerne ha vært litt flere.

Hyggelig lørdag uansett, og fint at PK slapp å ta bussen tilbake.

 

Ser at bildene jeg la over til deg trenger litt "oppussing"/sensur/redigering. Vet ikke om bildene jeg tok med Karl Hennings D70 ble noe bedre? (jada, jeg ønsker meg et slikt "")

 

Bare si fra når du planlegger neste treff "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet meg hjem med utstyret, og etter en god time på øyet har jeg nå akkurat fått koble dette opp!

 

Bare si fra når du planlegger neste treff

 

Ole Jørgen! Alt siste helga i Mai planlegger jeg nytt treff på Sortlamd. Å da forventer jeg MINST 8 personer stiller med PC hele helga og ikke bare 6 personer en dag, og 3 på den siste dagen som denne gangen. Dagen idag ble en gedigern nedtur da vi var halvert i forhold til i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Jørgen! Bildene kommer så snart jeg får dem i mail ifra Per Kristian. Fint at du har fått løst PC problemene.

 

Magnus! Jeg kan love deg å resten av Bodømafian om at jeg kommer tradisjonen tro til å ha høstsammling i Bodø iform av et helgetreff. Skal også se på mulighetene til å få til noen Peppes treff også utover året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...