Gå til innhold

Flightsimtreffet i Vesterålen.


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det skulle æ så gjerne ha gjort! Men med tanke på at bare frakta av PC utstyret blir høyere en bilettprisen sier meg at dette blir dyrt. Men vist det er noen som trør til å er behjelpelig med transport, så skal æ se ka æ får te.

 

Geir, når må du eventuelt ha påmeldinga ifra oss?

 

Jan Fredrik, Kan du klare noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldinga tar du når det passer dere, men jeg kan jo si det slik at neste news kommer til og inkludere et moment som gjør at NG og Dash8 fantaster bør sette seg før de åpner eposten fra oss neste gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Kan ikke love noe her og nå, må undersøke om jeg har mulighet denne helga. Men tror det går bra.

 

Ellers vil jeg høre om det er andre i området Salten som er intressert i å dra oppover. Så kan vi eventuellt leie oss en minibuss og dele utgifter. Jeg kan godt kjøre. Om vi da tar veien eller hurtigruten må jo sjekkes ut mot hva som er billigest. Tidsmessig blir den nok raskere å kjøre.

 

Hurtigruten går vel som vanlig fra Bodø kl15.00, og er vel fremme rundt midnatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt Lofoten og Vesterålen, Hvor blir det av påmeldingene ifra dere til dette treffet?

 

Jeg har ikke fram til nå motatt en eneste påmelding med untak av en mail ifra en kar i Bodø som kunngjorde at han KANSJE skal komme.

 

Sortland ligger så pass sentralt at det er greit å komme seg hit ifra Lofoten, Ofoten og Harstad regionen. Så nå må dere ta å benytte denne muligheten. Eventuelle fremtidige treff i regionen ifra min side vil nok kunn bli vurdert utifra interessen til dette treffet.

 

Så kom igjen å våkne opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg blir nødt til å holde liv i denne tråden ei stund til. HAR FORTSATT IKKE motat en eneste påmelding ""

 

Er det ikke stemning i regionen for et slikt treff? Eller er det bare det at dere er trege med melde dere på?

 

Har idag fåt bekrefta at vi får lokaker en andre helga i Mars. Å forblir dere like tause med tanke på påmeldinger de neste 2 ukene blir jeg nødt til å melde ifra om at det ikke er ønskelig å låne lokalet den aktuele helga.

 

Påmelding skjer til grindstein@sktv.no

 

Husk et det er ene å alene opp til dere nå om det skal bli FS treff i Vesterålen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det kommet 2 påmeldinger ""

 

Det må da være et tankekors at den første påmeldinga kom ifra en på østlandet "" Jan fredrik, Ja du var noen minutter før nesteman med påmeldinga ""

 

Med lillebror og meg selv er det nå fire stykker. Narvik, Harstad og resten av Vesterålen og Lofoten, nå er det bare å melde seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Beklageligvis jobber jeg denne helga. Dersom det blir treff skal jeg se om jeg får noen til å holde vakta for meg på stokmarknes, så jeg kan ta meg en tur bortover å se og treffe folket.

Men Kan desverre ikke love noe. Er ikke bare bare å få seg fri. Men x-fingra for en liten tur i hvertfall.

får jeg ikke fri skal jeg sjekke med makker om vi kan ta en tur bortover. er jo ikke så langt fra stokmarknes til sortland ""

Men må høre med han hva han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere i Harsdat, Narvik og Bodøområdet.

 

Harstad å Narvikområdet. Der må det vel la seg gjøre å få til litt sammkjøring, slik at harstadfolkene eventuelt blir plukka opp ved kjeldsundbrua av de som kommer ifra Narvikområdet. ja jeg veit at det er kortere å ta den andre veien for de av dere i Harstad. Jeg oppfordrer dere til å diskutere dette dere imellom. Nå har vi mulighet til å ta rotta på Bodøligaen ""

 

Så var det Bodøligaen sin tur da "" Dere veit hva dere har å gjøre! Ja det stemmer, organisere fellestransport, dele på utgiftene, å leien en egnet bil å komme kjørende nordover denne helga "" Jeg forventer minst to tre stykker ifra Bodø vil dukke opp med PC for å få flydd litt i nettverk og utveksle erfaringer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...