T. Paulsen Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Først smeller han borti en tretopp under landing, og så gjør han det samme under takeoff.. Det gikk ikke bra. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Oppsann... Liten miss der kanskje Jeg synes det gikk bra jeg, ingen ble jo skadd. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 At det fikk et heldig utfall var iallefall ikke pilotens feil.... Det var ren flaks... Siter
Martin Schjetne Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 hvor tror du den piloten fikk lappen fra a? Må ha funnet den på gata spør du meg... Siter
Jan Harald Olsen Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 hoff...den der var komisk, snakk om jalla pilot Siter
michael8210 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Dette var uflaks, ja...han trodde vel at han fikk litt mer høyde enn det han egentlig gjorde. Så han bare kunne ta toppen på treet. Menmen...sånn går det. Han lærte sikkert. Siter
Martin Schjetne Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Han lærte sikkert. "Some people never learn..." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.