Jonas Mindt-Soot Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vel, ikke alt går for det samme... bare nesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Herregud Noe av det bedre jeg har sett på lenge, lurer på om Randi vet om denne ? eller kanskje vi skulle sendt henne en mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Mangler jeg essensielt innhold i denne SWFen, eller er den bare meningsløs? Noe av det bedre jeg har sett på lenge Hvor har du vært begravd den siste tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Mangler jeg essensielt innhold i denne SWFen, eller er den bare meningsløs? Det er en dårlig SWF som prøver å minne om supermann introen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Greit at jeg er dum, men skjønte ikke en dritt jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...) Nå tror jeg vel ikke det var lesedelen som gikk de fleste hus forbi, men heller poenget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg må bare innrømme at jeg fortsatt ikke forstår denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...) Nå tror jeg vel ikke det var lesedelen som gikk de fleste hus forbi, men heller poenget... Ok, men jeg skrev det på den måten at det skulle høres ut som den kjente supermann introen.., hvis du fortsatt ikke skjønte poenget så er det ikke så mye mer å snakke om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ok, men jeg skrev det på den måten at det skulle høres ut som den kjente supermann introen.., hvis du fortsatt ikke skjønte poenget så er det ikke så mye mer å snakke om Jeg forstod poenget første gang jeg så den, jeg bare syns den var veldig lite morsom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Å sammenligne Randi Flesland med Schutzstaffel og Luftwaffe er vel på grensen til sjikane, uansett hvor morsomt du måtte finne det? (Nei, jeg ser fremdeles ikke humoren) Linket virker ikke Han har nok fjernet den fra serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Linket virker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Randi Flesland... hmm.. alltid trodd det var ho som spilte hovedrollen i "Alt om min far" , men da har jeg bomma tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vær snill mot søppelkongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det var hun som vant søppelkongen? Var det ikke to gutter som konkurerte helt til sist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 2 gutter ja, jo og hun var en av dem igjen til sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.