Gå til innhold

-----} Seattle


Fredrik J

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra skolen idag, hadde far min kjøpt billigbilletter til Seattle. I den forbindelse er det en del ting jeg lurer på. Er det ikke Airbus 340-300 de flyr på den ruta? Har hatt noen klappturer innenriks, men er det mulig å få se cockpit på 340en? Er det neoen som vet hvilke fly som pleier å trafikkere ENGM-EKCH?

Ruteplan på utreise:

 

OUTWARD FLIGHT: SK4016, SCANDINAVIAN AIRLINES

28 February , 11:00, Stavanger Stavanger

28 February , 11:50, Oslo Oslo Airport OUTWARD FLIGHT: SK1467, SCANDINAVIAN AIRLINES

28 February , 13:20, Oslo Oslo Airport

28 February , 14:30, Copenhagen Copenhagen Apt Terminal 3 OUTWARD FLIGHT: SK0937, SCANDINAVIAN AIRLINES

28 February , 15:45, Copenhagen Copenhagen Apt Terminal 3

28 February , 16:55, Seattle (WA) Seattle-Tacoma International Apt (WA)

 

Anbefaler alle om å ta en tur innom SASBraathens julekalender, fikk nemlig tur\\retur fra Sola til 7300 NOK for to voksne.

 

Takknemlig for svar. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I november 2003 var jeg i seattle. Fløy da også med SASs A340-300. Var abselutt en fin tur, så til og med bill gates egen øy under inflyvningen til KSEA! (er antakelig mørkt ute da...) Det som også var kjempegøy var besøket til Boeing Field! Stod bla en concorde utenfor! Denne skulle det visst bli anledning for å komme om bord i senere også! Vi bodde i bellevue, et koselig område litt i utkanten av sentrum, men med utsikt mot downtown. (Ca 30min fra flyplassen).

 

Så du får ha en kjempefin tur til seattle!

 

PS: boeing field og KSEA i FS er faktisk ganske like som i virkeligheten ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har reist (2 ganger) har det vært A340 ja. Fine fly.

Boeing field er bra. Svært flymuseum ++, og en fin utsikt til selve flyplassen til Boeing.

Ellers er jo Space Needle et must. Da får du i allefall følelsen av å fly. Havna med Imax.kino, akvarium ++ er også verdt et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...