Gå til innhold

LFS søknadsfrist 1.desember


Andreas Grindvoll

Anbefalte innlegg

Fikk et brev fra LFS med følgende melding:

 

  • Jeg har gleden av å informere deg om at du har bestått de første opptaksprøvene til Luftforsvarets Flygeskole 2006, du vil iløpet av Mars motta innkalling til opptaksprøver ved Ryggge Flystasjon med detaljert informasjon om innhold, tider og hva du skal ha med deg på opptaket."

 

Hell YEAH!

 

Thomas, fått svar ennå? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks boys!

Fikk en bursdagsgave fra Luftfartstilsynet i forrige uke også, bestått PPL-A teori, så nå er det bare flygningen som gjenstår!

Så dette går veien jeg ønsker, hvis jeg kommer igjennom den siste delen av utfasingen så tror jeg at jeg kommer til å søke meg til Hercules eller Orion.. Men om jeg får tilbudet så takker jeg ikke nei til F-16.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette går veien jeg ønsker, hvis jeg kommer igjennom den siste delen av utfasingen så tror jeg at jeg kommer til å søke meg til Hercules eller Orion

Høres ut som et godt valg :-)

 

Fy flate så herlig Thomas, men blir nesten litt skremt med tanken på at jeg og du kunne komme til å ende opp som co-piloter, med hensyn til andre! Hehe!

O... det var det da ""

 

 

Gratulerer til deg også, T.G.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forrige opptak var d MANGE som røyk ut på de fysiske testene vet jeg i alle fall, så kan vi jo diskutere om 20-30% er mange...og F-16 er ikke noe man normalt får tilbud om, ingen som ikke virkelig er motivert for å fly F-16 og har det som 1.valg får tilbud om det...normalt sett! Det er jo ingen tvil om at det er det som er den mest krevende veien å gå, og da vil de ha skikkelig motiverte folk som skal gå den veien også, ikke en som hadde det som 2. eller 3. valg

 

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...