Gå til innhold

atc trening?hva skjer


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

Hmmm. Holdt på å si noe jeg også, men skal ikke si for mye.

 

Men jeg kan selvfølgelig gi et TIPS...

Og det er at når man sitter atc og det kommer en del fly. Si da at 2 av dem er på tekst.

 

Hva gjør du da?

 

Du skal skrive ganske fort liksom, og jeg mener at det er nettopp det du har problemer med hvis du skal få det frem så noen skjønner det.

Nytter iallfall ikke med "bedding 098, desspens tu fitlleevl 095..

 

Bare et tips. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fir jeg F i da trenger han ikke oh poste i denne tråden hvis ikke han vet noe

 

???????????? """"""

 

Nå begynner det å gå rundt for meg her også. Godt eksemepel på den oppvoksende MSNSMS generasjonen skriver akkurat som man gjør på MSN og SMS. Verste med æ, til og vil med to l'er.

nei nå henger jeg ikke helt med her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ATC instruktør ikke klarer å lære nye elever opp så godt at han kan sitte ATC like bra som oss andre, ja da har ikke den ATC instruktøren gjort godt nok arbeid.... Men selvsagt enkelte burde aldri fått lov før man blir litt grovere i stemmen og klokere i hodet.

 

La oss ønske nye ATC velkommen og andre farvel dog med ingen spesielle i tankene. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Arne og Stig, kan ikke dere være mer hyggelige? Ok, greit at Daniel ikke har alt rett, men dere trenger da for pokker ikke å pirke noe så tragisk mye. Får faktisk inntrykk av at dere i denne posten bare postet for å få poster.

Nå begynner jeg å bli mektig lei av alle de dårlige kommentarene som finns her på forumet, ikke rart at flere føler seg utstøtt. Edit: det var ment gennerelt.

 

Daniel, spør et på ATC her om de kan trene litt med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...