Truls Petter Elven Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ja, da begynner vi og bli endel mennesker til flightsimtreffet Torsdag den 24/11-05 på Peppes Pizza i Sarpsborg. Disse vil i hvert fall komme: Sindre Borgli Daniel Larsen Truls Petter Elven Kjetil Olsen Ole-Jørgen Søberg Fredrik Bjørnebekk Disse som er intr. og kansje kommer? Peder H.Kristensen Erlend Andrè Larssen Andreas F Berger Andrè Amundsen Geir-Finstad Geir Pettersen Martin Svarstad Jan Fjeld Håper dere kan gi meg tilbakemelding om dere kommer innen Tirsdagsmorgen klokken 10.30. For da må jeg ringe og bestille bord til oss.. Til dere som ikke er kjent i Sarpsborg, kan dere nå meg på tlf: 97 78 27 64 Vel møtt med godt humør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Se her ja, Truls. Begynner å bli noen hoder som kommer. Tror dette kan bli hyggelig jeg. Gleder meg allerede. Jeg kommer, det er sikkert som banken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Vet ikke før onsdag om vi er ferdig i tide på torsdag, men regner med at jeg når 16-toget fra Oslo og da er jeg i Sarpsborg ca. kl halv seks. Få plass til rullatoren min når du bestiller bord . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kan dere legge ut en adresse eller en direkte link til kart som viser hvor jeg skal? PS: Jeg kjører bil fra Oslo, har plass til 3 stykker i tillegg til meg selv. Sitte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Var det ikke Roald Amundsens gt 28 da? Sjekk på hvor.no... tror det blir på torget like ved hotellet. Hadde jo vært fint om flere kunne kjøre sammmen.... og selvsagt dele på utgiftene slik at du som holder bil ikke får utgifter på dette. Jeg treffes på 911 65815 og "bor" like ved Oslo S (neida, ikke på "plata" ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er det i Skippergata du skal bo Ole Jørgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nei, bankplassen.... . Der er klientellet mer tilpasset min aldersgruppe . Hovedkontoret til PT ligger på bankplassen, rett bak Norges Bank. Edit: Ooops... Hotellet mitt ligger i Skippergata . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Beklager, men jeg får nok ikke tid til å komme dere for ha det hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ole-Jørgen... Får gjort unna det som jeg skal i dag, så jeg er med. Plukker deg opp på P-plassen på sjøsiden av OsloS kl.16.45. Vi bruker 1 time på turen+ at det kan være litt trafikk ut av byen. Dama benytter seg av oss, og skal være med nedover for å besøke en venninde i Sarpsborg. Har plass til en person til fra oslo, om noen ønsker lift.(klappsetet hehe) Returnerer mot oslo igjen 20.30-21.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Glimrende . Skal prøve å finne fram til parkeringsplassen i tide. 1 time fra Oslo til Sarpsborg? Ja ja.. du som kjører . Edit: har fått korreksjon på den siste kommentaren. Veinettet er visstnok blitt noe utbedret siden jeg bodde i Sarpsborg så da er kanskje en time ikke så ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hehe...Lenge siden sist? Det tok en time på lørdag iallefall, sikkert noen ekstra minutter på en torsdags ettermiddag. Har ikke muligheten til å legge inn kartbilde her, men noter telefonnr mitt om du skulle rote deg bort. P-plassen jeg snakker ligger rett ved inngangen til flytoget, ned en trapp fra Taxiene. Håper vi slipper å ringe redningssentalen TLF: 95 20 81 81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Typisk nok kan jeg ikke komme nå heller. Noe bursdags greier i familien jeg må være med på. sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Lenge siden sist? JA, 26 år så dere skjønner det er en fossil som kommer. Tror du skal slippe å ringe redningssentralen , og mobilnr. er notert forlengst etter vår lille samtale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 OLE OLE OLE. Som sagt tidligere er du ikke fossil, for da må du være ganske mye eldre. TROR vi faktisk snakker om et par tusen år. Og som nevnt tidligere i andre poster kommer jeg forsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Aner jeg en viss avsporing fra tema som vanlig ? Jada, jeg er en del av det selv.... også som vanlig. Og Sindre har ikke møtt meg så han vet ikke hva han har i vente... . Nok om det. Det blir sikkert en hyggelig kveld med skateboard og rullatorer pent parkert utenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 HEHE , det er i hvert fall bra det torvet er litt stort. Kanskje dere skal ha et slags gåstol treff ? så mye det har vært prat om det i det siste Men Ole, jeg har da sett deg på bilder og slikt. Du ser ut som en helt vanlig mann , med grått hår og bart. (litt sånn nordlending) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har ryddet torvet for alle hindringer. Det er bare å møte opp. Håper Peppes har nok Pizza. Har du booket bord, Truls? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Kjetil! Jeg skal ringe og bestille Bord i ettermiddag, tror at dette treffet blir koselig både for unge og gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg kommer ikke gutta...det var synd , hadde gledet meg . men neste gang...må på jobb.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg kan ikke komme jeg heller. Tentamer denne uka. Hørte jeg noen puste lettet ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mange som melder avbud?... Vi må få beskjed dersom møtet blir avlyst slik at vi slipper å kjøre bomtur nedover . SMS til 911 65815. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fint at folk som blir forhindret i å komme sier i fra. Men vi er fortsatt noen som kommer. Regner med at det blir rundt 8 stykker. Jeg har booket bord, og vi er hjertelig velkommen. Jeg regner med å være der fra 17:30 Truls kommer 30-45 minutter senere, på grunn av jobb. Møt opp med godt humør, dette kan bli koselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg kommer nok noe rundt 17 30 SELV. Dette her ser jeg frem til. Det kommer til å bli en kjempe koselig kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Beklager gutta, hadde vært utrolig kult å møte folka bak navna, men må visst melde avbud jeg og Fotball trening, gitar og konferanse time, alt på en dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Går greit det se! blir nok ett møte til senere en gang se Skal bli artig i morgen ja, Håper Kjell fikk bestilt extra plass til skateboard og rullatoren og greier da Hvis det er noen som skal ringe meg i morgen må dere ringe med +47 foran, siden jeg skal til Sverige i morgen. Jeg skal prøve så godt jeg kan og være på plass seneste klokken 18.30.. Vi sees i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvis det er noen som skal ringe meg i morgen må dere ringe med +47 foran, Dette spiller ingen rolle så lenger man ringer til en norsk mobil fra et norsk abbonement i Norge Husk at "hvem-sol-helst" ikke vet at du er i sverige - det er derfor at mottager betaler sin del av samtalen hvis vedkommende er i utlandet. Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Gattis med dagen Håkon!!! Blir bursdagspizza på deg i dag...YIPPI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette var kjempe hyggelig. Dette må gjøres igjen. Håper du legger ut noen av bildene du tok Ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Veldig glad for at jeg tok turen til Sarpsborg. Traff en gjeng med hyggelige folk. Enig med deg Sindre, dette må vi gjøre igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.