Gå til innhold

Hva skal MyTravel fly med fra Sola til Phuket


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Vel denne flyvningen hos MyTravel (som andre i denne tråden kjenner bedre til enn meg) blir fløyet med en A330-300. Denne modellen av A330 (-300) har ikke underetasje (ihvertfall ikke de som jeg kjenner til), mens det er vanlig at -200 modellen har det. I underetasjen er det

som nevnt over toaletter (i Novair har vi 5 der), men det er ingen heis osv. (som det finnes f.eks. i B747). I tillegg til toaletter har vi en del galley der nede (men da kun oppbevaring osv. dry-store..) Mat/drinksvogner/osv. ombord på A330-200 blir som -300 ordnet oppe (foran og bak).

 

Så Petter Jansen, enkelt sagt kan du si at A330-200 har underetasje, mens A330-300 ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel denne flyvningen hos MyTravel (som andre i denne tråden kjenner bedre til enn meg) blir fløyet med en A330-300. Denne modellen av A330 (-300) har ikke underetasje (ihvertfall ikke de som jeg kjenner til), mens det er vanlig at -200 modellen har det. I underetasjen er det

som nevnt over toaletter (i Novair har vi 5 der), men det er ingen heis osv. (som det finnes f.eks. i B747). I tillegg til toaletter har vi en del galley der nede (men da kun oppbevaring osv. dry-store..) Mat/drinksvogner/osv. ombord på A330-200 blir som -300 ordnet oppe (foran og bak).

 

Så Petter Jansen, enkelt sagt kan du si at A330-200 har underetasje, mens A330-300 ikke har det.

 

Ja da er vel våre -200 modeller ganske like der nede.

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det vil jeg tro Jan!. Ihvertfall er det min oppfattning at det fort blir "folksomt" der nede, er ganske mange som synes det er litt "stas" å gå ned en etasje - for å gå på toa. I tillegg til at det desverre ofte er populært å stå i do-kø i trappa, noe som fort kan bli "interessant" dersom det skulle bli turbulens.. ""

 

Har fløyet plenty med både Premiair (den gangen) og MyTravel, og må si jeg foretrekker -300 når det gjelder seating (slik at man kan bestille plass når man reiser to, og sitte slik at det kun er to seter ved siden av hverandre - fra rad 12 og nedover). Men når det gjelder komfort (mer plass og mindre antall seter ombord) og multimedia (tv i stolene)er helt klart -200 å foretrekke, men man kan ikke få i både "pose og sekk" som man sier.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...