Vidar Martinsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 The pilot was sitting in his seat and pulled out a .38 revolver. He placed it on top of the instrument panel, and then asked the navigator, "Do you know what I use this for?" The navigator replied timidly, "No, what's it for?" The pilot responded,"I use this on navigators who get me lost!" The navigator proceeded to pull out a .45 and placed it on his chart table. The pilot asked, "what's that for?" "To be honest sir," the navigator replied, "I'll know we're lost before you do." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Den lå for høyt for meg, men den er sikkert morsom for de som skjønner den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehe. Kan prøve å ta en veldig rask oversettelse, kanskje flere forstår den? Piloten satt i stolen sin og trakk fram en .38 kaliber revolver. Han la den oppå instrumentpanelet og sa: "Vet du hva jeg bruker denne til?". Navigatøren svarer skremt: "Nei, hva er den til?" Piloten svarer: "Jeg bruker denne på navigatører som flyr seg vill". Navigatøren trekker da frem en .45 kaliber revolver og legger den på kartbordet. Piloten spør "hva er den til?". "For å være ærlig, så vet jeg at vi har flydd oss vill før deg" Vet oversettelsen ikke er så god, men poenget kommer frem, så la vær å pirk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 LOL Fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ståle, har du en form for muskelsykdom? Det er absolutt ikke nødvendig å klistre på ørten smilefjes for å opplyse oss om at du sitter og ler. Vitsen i sin opprinnelige form er klar og tydelig som glass, om man kan litt engelsk vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk for hjelpen Arild. Henger godt med ned til siste linje, både på engelsk og norsk, men melder fortsatt pass ift. å ta det glassklare poenget og det morsomme med den avsluttende kommentaren til navigatøren her. Men det kommer vel andre ting å le av på forumet senere regner jeg med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ståle, har du en form for muskelsykdom? Det er absolutt ikke nødvendig å klistre på ørten smilefjes for å opplyse oss om at du sitter og ler. Vitsen i sin opprinnelige form er klar og tydelig som glass, om man kan litt engelsk vel og merke. He he, Børge, du er den gode gamle øren som sitter og tar det til siste punktum. Muskelsykdom Men er enig i Børge, det holder med et smilefjes, skjønner poenget fordet, Ståle med andre (Ikke bare siktet til deg, Ståle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ståle, har du en form for muskelsykdom? Det er absolutt ikke nødvendig å klistre på ørten smilefjes for å opplyse oss om at du sitter og ler. Vitsen i sin opprinnelige form er klar og tydelig som glass, om man kan litt engelsk vel og merke. HEHE Kjempe bra Børge. Du har jo nesten en slags vits der. *Muskelsykdom* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, den skjønte jeg også. Kjempemorsomt med muskelsykdom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hehe, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 [image]http://www.gifs.ch/Maenner/images/lachen.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Joda, mulig den var litt "høytflyvende", men jeg syns personlig den er bra. Har en til liggende som jeg kan poste litt senere. "Alle" skjønner den....tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 men melder fortsatt pass ift. å ta det glassklare poenget og det morsomme med den avsluttende kommentaren til navigatøren her. Jeg skal ta en pause fra drittsekk-moduset og hjelpe deg litt Piloten forteller navigatøren, i det han tar fram en pistol, at han bruker den på navigatører som får han til å fly seg bort. Da tar navigatøren fram en egen pistol og forteller piloten at ærlig talt så er det han (navigatøren) som først vet om de har flydd seg vill eller ikke (altså vil han kunne ta handling før piloten vet noe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Der satt'n ja. Takker Børge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "Vår venn juling-nissen måtte ha en PFT og kontrollant ble tildelt. Før den store dagen satte nissen sine hjelpere til å pusse sleden og bade Rudolf og co. Alt skulle være perfekt! Dagen kom og nissen og kontrollanten gikk walkaround på sleden, sjekket seletøy, det røde navlyset på Rudolf og ellers alt som jo må sjekkes på et luftfartøy. Alt så bra ut så de satte seg i sleden, sjekket W&B samt dokument. Mens nissen gjorde sjekklista fikk han noe overaskende øye på en jaktrifle stikkende ut av kontrollantens veske, litt usikker spurte nissen: Hva skal du med det geværet?? Kontrollanten: Jeg burde ikke si det på forhånd men du kommer til å miste en motor under takeoff." Sånn kan det gå. Fly safe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 He he he Meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.