Morten Endre Bjørhovde Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei Folkens nå er det kommet opp en Online Fly Radio I Nordnorge får inn Tromsø , Andøya , Bardufoss , Evenes og Bodø Linken er : http://82.164.188.191:8000/ husk og trykk Listen for og hør og at dere har Winamp installert in på Pc'n deres LYKKE TILL !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hyggelig, men hvor smart er det å streame Politi og AMK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hyggelig, men hvor smart er det å streame Politi og AMK? Ikke smart i det hele tatt, men morro å höre på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 "..fikk pinadø storsei her...på tredve favna.." Gammelkajllan på sjyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 så klart det er lov og streame Politi og AMK det er fult lovelig det bli lovelig i fra den 22 September i 2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 "..fikk pinadø storsei her...på tredve favna.." Gammelkajllan på sjyen Hehe! Ja morsomt å høre på. Mye variert fra Aircontroll-Fishcontroll-AMKcontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Hei folkens kan ingen der nede i Sør sett op en server som kan streame Fly , Politi og AMK på nette så man kan få høre det her oppe i NordNorge ka som skjer der nede i Sør det hadde vært en go ide ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fælt hvor mye "ja" de sa der oppe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror de har lite å gjøre, for de prøver så godt å dra ut samtalene: "Neeei, det har eg ikkje hørt noe om... eh, nei så det vet eg ikkje noe om, neeeei, det vet eg ikkje... det vet eg ikkje" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei folkens kan ingen der nede i Sør sett op en server som kan streame Fly , Politi og AMK på nette så man kan få høre det her oppe i NordNorge ka som skjer der nede i Sør det hadde vært en go ide ??? ATC - 01PD (Oslo Politiet) - 04PD (Romerike Politiet) - AMK Akershus Så får vi håpe du har rett, leste litt om dette på nettet.. og de har rett å slett inget regelverk for akuratt dette pr. dags dato.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Hei Thomas Lorentzen hva er man høre her på denne linken ? ??? er det Oslo Politi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 HAHAHAH, nå driver de med gitarspilling og falsksang.. (de kaller det for Vikingarna).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei Thomas Lorentzen hva er man høre her på denne linken ? ??? er det Oslo Politi ? Skrev jo det i forrige posten min da.. Men har fjerna 01.. så nå er det Romerike Politidistrikt og AMK Oslo Akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Beklage med det var en Tekniks feil men nå er linken oppe igjen http://82.164.188.191:8000/ og husk og trykk Liste for og lytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hei Thomas Lorentzen du kor er du har sett opp Radio Scannern din er det I Drammen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dekker denne streamen også Framnes? HAHAHAH, nå driver de med gitarspilling og falsksang.. (de kaller det for Vikingarna).. Update: Vikingarna er gitarspilling og falsk sang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Framnes nei ikkje tårnet men du kan høre fly som går og drar i fra Framnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hei Thomas Lorentzen hva skjedde med linken din jeg trur den datt ut kan du fixe det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg ville personlig ikke kringkastet politi og AMK. Det er folk som har fått beslaglagt utstyr og fått bøter for sånt. Det er riktig at loven er åpnet for LYTTING, men husk at det er forskjell på å lytte og videreformidle / kringkaste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Enig med Tarjei her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hei Thomas Lorentzen Hvilken Antenner bruker du ? jeg synes det er er mye skurring jeg andbefale deg en Disco Antenne på Taket da blir det klårt og tydelig på Radioen din her er en Link du kan gå og shope deg en http://www.sb-media.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg "shoper" ingenting.. Jeg har en takantenne som er fintuna for flybåndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hei Thomas Lorentzen Hvilken Fly Tårn er du tar inn på din Scanner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Morten Endre Bjørhovde; Fra: Gardermoen, Norge Make a guess.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hei Thomas Lorentzen står Scanner din fast på en Frekvens eller Scanner den på flere Fly Frekvenser ? og jeg synes du må skru opp lyden din på Scanner din for den er ganske svak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Måtte Restarte URL serven men nå er den oppe igjen http://82.164.188.191:8000/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Strøm Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Funker ikke lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Beklage men URL Servern har vært nede i 5 dager pga Tekinsk feil men den ble fixa i går og den funker nå den er oppe nå http://82.164.188.191:8000/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Strøm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Funker bra nå! Men du scanner litt for mange frekvenser. Man får bare med seg halvparten (og enkelte ganger ingeting) av det som sies i transmisjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Siterer meg selv fra et innlegg i snackbaren jeg: Å streame politi er ikke lov, etter åndsverksloven Å streame politi er ikke lov, etter taushetspliktloven Å streame politi er ikke lov, etter teleloven Å streame, er det samme som og videreformidle info som ikke er rettet til egen stasjon Det vil si, jeg sender ett radiosignal, som er rettet til deg, og gir lov om videreformidling, da er det lov, ellers er det ikke lov og videreformidle tredjeparts info uten samtykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.