Gå til innhold

Lære å fly Boeing 737 til FS


Ådne Lie

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fly Boeing til FS, så må det være meg. Jeg har flydd PMDG i over to år, men det jeg ville, er å lære meg Boeing fra bunn av. Fikk mange tips på den ene siden som jeg fikk link til. God side.

 

Det å få oppfølging av virkelige Boeing piloter. Få oppgaver å trene seg på, med ulik vansklighets grad og kankje oppflyvnng på FS, en skikkelig sensor tilstede.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut ""

 

Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? ""

 

Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller ""

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut ""

 

Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? ""

 

Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller ""

 

""

 

jaja, det er jo lov å spøke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse manualene er meget gode:

 

http://www.utem.com/manuals.html

 

Mvh

Bernt

 

Jeg har 767-manualen deres, og må støtte opp om ditt utsagn. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut ""

 

Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? ""

 

Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller ""

 

""

 

Du trenger visst nok å få føttene ned på jorda litt..Har du du i det hele tatt prøvd feks Pmdg sin Ng vers? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper seriøst at du tuller. 737-400 i FS er utrolig urealistisk!! Selv en 6 åring kan fly den. Kjøp PMDG 737NG fra www.precisionmanuals.com og finn ut hvordan en ekte NG er å fly!

 

Vell, piloter sier at B737 er lett-flydd.

By the way, jeg begynte å fly fly-simulator på pc før du ble 6 år gammel så jeg tror jeg vet hva jeg prater om ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor lettflydd den er og hvor lenge du har flydd FS så tar du helt feil når du sier at default 737 er noe bra i det hele tatt. Det finnes faktisk noen gratis 737 addon som er veldig bra, men for å få det realistisk må du investere i PMDG. SÅ enkelt er det bare.

 

Disse pilotene du snakker med, vis dem hva du flyr på FS som du kaller 737 og de vil le av deg. PMDG er langt mer enn eyecandy (noe jeg ikke er opptatt av i det hele tatt selv), det er realisme og simulering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor lettflydd den er og hvor lenge du har flydd FS så tar du helt feil når du sier at default 737 er noe bra i det hele tatt. Det finnes faktisk noen gratis 737 addon som er veldig bra, men for å få det realistisk må du investere i PMDG. SÅ enkelt er det bare.

 

 

Disse pilotene du snakker med, vis dem hva du flyr på FS som du kaller 737 og de vil le av deg. PMDG er langt mer enn eyecandy (noe jeg ikke er opptatt av i det hele tatt selv), det er realisme og simulering!

 

Har ikke prøvd PMDG eller hva den nå heter...så den vet ikke jeg noe om, burde vel prøve den etter hvor mye det skrytes her. Men har prøvd ellers maaange andre B737 på "fs-markedet" , og de fleste av de har bare vært "jalla", ikke utseende "eyecandy" , men flymessig og realisme. Skal prøve PMDG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en kar... i 25-års alderen som nylig var i U.K. og fikk seg typerating på 737NG. Og det skal visst være latterlig pyse-enkelt å fly. -Det er også flightsimmens default B734, så hva er forskjellen? At simme-tre-sju'ern ser helt for JXXXXX ut ""... Jeg siterer: "Eneste morsomme det var med NG'en var når den ene motoren "forsvant"" "" - Av de få flytypene jeg har fått kjent på stikka airborne, er faktisk seilfly det som var mest krevende. DER må du ha "feel"-en der... Rorutslag er så lett at du må virkelig vite hvor mye kraft du skal bruke. Første gang jeg fløy seilfly på et halvt år så vimset jeg fælt med stikka i noen sekunder før vi fikk tatt av...

 

Men så har vi også de heldige som har fått prøvd seg i en ekte 737sim, og de som har flyerfaring fra før - real eller fs, har jo ingen problemer med å hacke flygingen. Kanskje derfor instruktøren kutter en motor, som de gjorde med en kamerat som var så styggheldig å få fly 737NG-simmen? Har enda et eksempel, sønnen til en som fløy en biz-jet fikk prøvefly nesten hele norge på langs, satt og så ikke ut av vinduet (for lav pjokk). Fikk beskjed om hvordan instrumentene fungerte, og fløy bra! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fra Gran Canaria! Tidig aa se hvordan denne traaden utviklet seg ja... Staar paa det jeg sa, defualt 737 = "" men ok til defualt aa vaere. Skulle likevel oenske at FS slapp simmen med fly i PMDG klassen. God ferie alle, er nok ikke mer paa nettet mens jeg er her. 28 grader her `naa, mens hjemme paa Valle Marina er det rundt 30. (Er i Las Palmas naa)

 

Ble bre 15 min cockpit paa veien til, haaper paa mer tilbake. God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 767-manualen deres. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum

 

Jeg har også kjøpt den, bare at jeg valgte 737. Kjøpte den for tre dager siden. Hvor lang tid tok det før du fikk den i posten?

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse manualene er meget gode:

 

http://www.utem.com/manuals.html

 

Mvh

Bernt

 

Jeg har 767-manualen deres, og må støtte opp om ditt utsagn. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum

 

Hva kommer en bok inkl. frakt og utgifter på til Norge? Må si at denne så meget interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...