Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt klart Ivar... Nå har jungel trafikken gått for fulle mugger og så får vi se om det kanskje kan komme litt trafikk for Werner i morra.. Litt tidlig på dagen men men..

Lykke til Werner og hold hodet klart.

Skrevet

Jada Werner! Jeg kommer meg nok på vingene igjen med B36en min "" Men denne gangen FRA Vigra og ikke til "" Skal og prøve å unngå å få CTD ""

Øyvind: Du laster ned ASRC radar screen og logger deg på der! Ikke i FS altså. Skal du fly VFR skriver du route: VFR "" Trenger du hjelp til ASRC så søk på forumet her eller se på VATSIM/ VACCSCA forumene! VACCSCA

Skrevet

Da er det en time til jeg logger på "" Håper på litt trafikk, og det ser jo ut til at det er noen som kommer "" Dersom du vil observere fra simmen kan du logge på og beholde squawk standby "" Eventuellt kalle meg opp og si at du observerer.

Skrevet

Vel gratulerer deg igjen Werner... Godt å se at du klarte deg .... Ikke glem helt Vigra og Kvernberget (no offence Christian) og den flotte kysten vår.. Det er jo snart opp til bl.a oss to å dekke dette ikke sant.. Vel håper jeg ikke ender opp som AFIS på hovden da he he

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...