Gå til innhold

--ATC-Booking til ONESKY4--


O85_

Anbefalte innlegg

[image]http://www.koniec-holding.com/images/os2005/V1S_vatsim_bnr.gif[/image]

 

Vi har planer om å bemanne følgende posisjoner under ONESKY4:

 

Following FIR'S to be manned:

 

- ENOS

 

- ENSV

 

- ESOS

 

- ESMS

 

- EKDK

 

- BIRD

 

 

And the airports:

 

- ENGM APP

ENGM TWR

ENGM GND

 

- ESSA APP

ESSA TWR

ESSA GND

 

- EKCH APP

EKCH TWR

EKCH GND

 

- BIRK APP

 

 

Send en mail til meg på accsca13@vaccsca.org med følgende:

 

- Fullt navn og ditt CID.

 

- Ønskeposisjon nummer 1.

 

- Ønskeposisjon nummer 2.

 

- Annen rellevant informasjon.

 

Husk å book så fort som mulig for å sikre din favoritt- posisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det ville komme opp ""

 

Hvis noen av dere andre ønsker en anen posisjon send meg e mail, så kan vi se hva vi får ordnet, men det er ønskelig at dere velger ut i fra overforstående!

 

Grunnen til at vi ikke har tatt med Bodø, er at vi ikke venter fult så mye trafikk der som i Sør. Eurocontrol-North dekker den over FL245, hvis ikke lokal ATC er online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at Jonas har sagt at alle som vil booke en posisjon i Norge på denne eventen skal sende ham en mail, slik at han kan ha oversikt. Om noen bookinger kommer på mail, noen i forumet, noen som PM, noen over MSN og kanskje noen som SMS så sier det jo seg selv at det sannsynligvis blir rot. Det er viktig at det er en person som har oversikt over alt som skjer innenfor et område (her Skandinavia) under en slik hendelse, og vi trenger vel ikke å gjøre det vanskeligere for ham, gjør vi vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ivar!

 

Jeg ser helst at ATC burde sitte en liten stund når de først er logget på, dette for at piloter kan planlegge sin flight med tanke på ATC etc..

 

Jeg tror det kan la seg ordne, men du kan ikke forvente å få en posisjon som engm_v_app. Ta kontakt enten som Observer eller når du vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Just a reminder)

 

Til informasjon så stenges bookingen Torsdag den 5/5!

 

Dette betyr at hvis DU ikke har meldt deg på og ønsker å kontrollere en enorm mengde med trafikk denne kvelden må sende meg en mail! (Se ovenfor)

 

Fristen løper snart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode,

 

Går det an å legge inn et kart over Norge/Norden hvor dekningen er markert slik at en kan begynne å planlegge flygingen sin?

 

Antar, som en selvfølge, at Eurobook blir benyttet for ATC-booking, også for OS4, slik at dette etterhvert dukker opp i ServInfo under Eurobook ""

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...