O85_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 [image]http://www.koniec-holding.com/images/os2005/V1S_vatsim_bnr.gif[/image] Vi har planer om å bemanne følgende posisjoner under ONESKY4: Following FIR'S to be manned: - ENOS - ENSV - ESOS - ESMS - EKDK - BIRD And the airports: - ENGM APP ENGM TWR ENGM GND - ESSA APP ESSA TWR ESSA GND - EKCH APP EKCH TWR EKCH GND - BIRK APP Send en mail til meg på accsca13@vaccsca.org med følgende: - Fullt navn og ditt CID. - Ønskeposisjon nummer 1. - Ønskeposisjon nummer 2. - Annen rellevant informasjon. Husk å book så fort som mulig for å sikre din favoritt- posisjon! Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jj, jeg booker ENBD anyway, er et FIR det også Siter
O85_ Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Visste det ville komme opp Hvis noen av dere andre ønsker en anen posisjon send meg e mail, så kan vi se hva vi får ordnet, men det er ønskelig at dere velger ut i fra overforstående! Grunnen til at vi ikke har tatt med Bodø, er at vi ikke venter fult så mye trafikk der som i Sør. Eurocontrol-North dekker den over FL245, hvis ikke lokal ATC er online. Siter
Hans Utne Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Og, VATEURs OneSky4 webside er tilgjengelig på: denne linken! Mvh, Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Fint dere viste det da, og det har vist seg at det faktisk kan være flere piloter i nord enn berømte sør . Ser på dette som noe helt vanlig, og ser heller ikke hvorfor jeg må sende deg en mail for å sitte som ENBD denne event'en. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Fordi at Jonas har sagt at alle som vil booke en posisjon i Norge på denne eventen skal sende ham en mail, slik at han kan ha oversikt. Om noen bookinger kommer på mail, noen i forumet, noen som PM, noen over MSN og kanskje noen som SMS så sier det jo seg selv at det sannsynligvis blir rot. Det er viktig at det er en person som har oversikt over alt som skjer innenfor et område (her Skandinavia) under en slik hendelse, og vi trenger vel ikke å gjøre det vanskeligere for ham, gjør vi vel? Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Arild; Bare skjønner ikke hva som gjør det så spesielt når det er en plass som ikke er tatt med i denne event'en jeg. Når den ikke er listet opp burde det ikke være noe problem for meg å logge opp der når jeg føler for det. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Med hensyn til russefeiring tørr jeg ikke "forplikte" meg til noe i dette øyeblikk. Er det mulig å ta oppmøte på strak arm? Hvis jeg for eksempel ser at jeg har to timer ledige utover dagen, kan jeg da bare "hoppe på" en possisjon som ikke er opptatt, eller må jeg avklare dette med deg først? Siter
O85_ Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Hei Ivar! Jeg ser helst at ATC burde sitte en liten stund når de først er logget på, dette for at piloter kan planlegge sin flight med tanke på ATC etc.. Jeg tror det kan la seg ordne, men du kan ikke forvente å få en posisjon som engm_v_app. Ta kontakt enten som Observer eller når du vet mer. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hehe, at jeg ikke kan få de mest populære possisjonene kan jeg selvfølgelig forstå! Tar selvfølgelig det som skulle være ledig! Vi får se hva det blir til! Hadde uansett vært artig å være med på morroa. Siter
O85_ Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 *Bumb* Vi mangler mange ATC'er til Onesky4 flyinet! Hvor er dere Meld dere på fortløpende! Siter
Sondre Aabø Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg har sent en melding, men har ikke fått noen tilbake melding enda. Sente for flere dager siden! Siter
O85_ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Hei Sondre! Tilbakemeldinger er nå sendt til alle påmeldte! Beklager forsinkelsen.. Siter
Sondre Aabø Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Der ser vi det har blitt litt liv i mail posten ja Flott, da aventer vi igjen. Flott jobba foresten! Siter
O85_ Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Vi er nå 7.stk (6.Nordmenn og 1.Danske) Vi må ha flere svensker og dansker, gjerne noen nordmenn til og Siter
O85_ Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 (Just a reminder) Til informasjon så stenges bookingen Torsdag den 5/5! Dette betyr at hvis DU ikke har meldt deg på og ønsker å kontrollere en enorm mengde med trafikk denne kvelden må sende meg en mail! (Se ovenfor) Fristen løper snart ut! Siter
O85_ Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Her er et bilde som viser trafikken over Europa under Onesky3 flyinet, tenk dere denne trafikken på max i hele verden! Enjoy! [image]http://www.vatrus.nm.ru/img/onesky3_low.gif[/image] Siter
Sondre Aabø Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Og nå som SB3 har kommet også så vil dette bli helt ekstremt!! Får håpe de smører inn serverene så de går godt! Siter
Frode Sørhus Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Går det an å legge inn et kart over Norge/Norden hvor dekningen er markert slik at en kan begynne å planlegge flygingen sin? (Fikk et tips om å skifte til kallenavn TNT-*** for 727'en min. Hvilket selskap er det?) LN-64 Siter
Hans Utne Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Frode, Går det an å legge inn et kart over Norge/Norden hvor dekningen er markert slik at en kan begynne å planlegge flygingen sin? Antar, som en selvfølge, at Eurobook blir benyttet for ATC-booking, også for OS4, slik at dette etterhvert dukker opp i ServInfo under Eurobook Mvh Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Info Alle de som skal sitte, enten den bookede posisjonen de får, eller noen andre, må booke den på vaccsca.org selv. Bookingsystemet der er tilknyttet Eurobook. Hilsen Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.