Gå til innhold

SB3, forbanna makkverk


GiantUnicorn

Anbefalte innlegg

Ja, så har di klart det igjen

 

Tusen takk til gutta bak SB3

 

Etter lang ventetid sitter jeg igjen med en modul som er full av flaws og minnelekasje.

 

SB3 funker serdeles dårlig med PMDG 737NG.

 

Etter en random tid i lufta låser fs9'en seg. Dette skjer kun når jeg flyr online på vatsim. funker fint ellers.

 

Ikke f*** om jeg reinstallerer min fs9 igjen. Jeg orker ikke å sitte å bruke flere mnd'er på å få alt opp å gå som jeg vil. (alt av mesh/ai/flyplasser etc)

 

Jeg fatter egentlig ikke hva som er det store problemet med å skrive ett program å beta teste det opp mot f.eks PMDG 737NG & f.eks Level-D 767.Jeg tror da virkelig det fleste som vil ha litt *real* simming bruker disse maskinene.

 

Ha en fortsatt jævli fin kveld.

 

*sur* ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt da. Å påstå at de ikke har betatestet programmet, er å ta vel hardt i. For alt du vet kan problemet ligge i hardware eller annen software hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du snakker om her jeg.. Jeg installerte SB3 og har ikke hatt et eneste ørlite problem eller konflikter mot PDMG.. Så det du har opplevd nå er vel noe annet tenker jeg.

Det har i allefall ikke sjedd noe her..

 

Ha en fortsatt jævli fin kveld

 

eh! joa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr både PMDG 737NG og Level-D 767.

 

Har ikke hatt et ENESTE problem, så du får nok forske litt mere på hva slags søppel du har hivd inn på pc`n din. ""

 

Og en annen ting. Bruker du flere mnd. på å legge inn addons i fs9, så har du ALT FORMYE addons. Da er det nesten garantert sikkert noe av dette som gjør at den kræsjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installert SB3 patch?

 

Ja, 3.0.2

 

Flyr både PMDG 737NG og Level-D 767.

 

Har ikke hatt et ENESTE problem, så du får nok forske litt mere på hva slags søppel du har hivd inn på pc`n din.

 

Og en annen ting. Bruker du flere mnd. på å legge inn addons i fs9, så har du ALT FORMYE addons. Da er det nesten garantert sikkert noe av dette som gjør at den kræsjer.

 

Jeg har ikke _søppel_

Det tar tid å legge inn mesh.alle flyplasser gå gjennom afcad etc for hver flyplass.

 

Søppel kan du beholde selv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke _søppel_

Det tar tid å legge inn mesh.alle flyplasser gå gjennom afcad etc for hver flyplass.

 

Søppel kan du beholde selv

 

TTT = Ting tar tid

Ja det skal jeg være enig i.. Og søppel er det vel ikke.

Men cluet er å ha minst mulig installert. Ergo bedre grafikk, bedre flyt og bedre tid.

 

Keep the spirit up, selv om sinnet tar overhånd...

 

ps

Jeg har kun orginal versjon 1.0.0 og den fungerer helt smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...