Martin Meyer Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ser ut som det blir et nytt flystevne på Bardufoss slik som i 1998. Les mer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er vel ikke akkurat noen nyhet. Men jeg gleder meg noe sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg kommer.... som jeg også gjorde i 98... Burde vi ikke få til et eller annet med simulatoren? Er det noen som har kontakter innen "stevnestyret"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg husker godt da jeg var der i '98, det var gøy det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Burde vi ikke få til et eller annet med simulatoren? Ole Jørgen! Det burde vi så absolutt gjøre, Vist det ikke er så alt for mange som vil ta den jobben, kan jeg kontakte de å høre hva de sier til en FS stand der under flystevnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde vært flott om alle de som skal kunne ha møtt opp ved en spesiell stand eller lage en "FS stand", kunne ha vært hyggelig å få møte en del folk som man snakker med og ikke bare snakke med de via msn o.l Jeg jobber med akkurat dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ja, stevnet i 1998 var konge. Må komme meg til ENDU i sommer også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Thorstensen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Om noen husker helt tilbake til 94 va det dobbelt så tøft som i 98:) Det e på tide me et nytt flystevne i bardufoss, litt synd att dem ikke klare å få til et stort et, får vell dra til danmark i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Christian Gunnestad Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva og hvem er det som kommer dit da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva og hvem er det som kommer dit da? Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg var selvfølgelig også der i 98' siden jeg da bodde der og det var ett bra stevne. Ser fram til dette også! Siden jeg er utflytta Bardufoss Gutt må jeg selvfølgelig møte opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Hva og hvem er det som kommer dit da? Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan heller ikke huske at de var der i 98'. Tror det må ha vært i 94'.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er vel ikke helt klart enda. Det blir ihvertfall ikke Tricolores som i '98. Var Tricolores der i '98 ? Kan ikke huske det, men husker at det stevnet var konge. Jepp. Samme her. Kongene av showet var Hercules og Starfighter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Likte Mirage også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som vet litt mer eksakt når dette skal gjennomføres? Hvis jeg klarer meg hadde det vært ypperlig om stevnet hadde funnet sted noen dager før den 22. juni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sindre: Om dette er det beryktede Midnight Sun Airshow jeg har hørt om vet et par tidligere anledninger på diverse diskusjonsfora så er det noen dager etter gradueringen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Råger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.