Gå til innhold

Simulatoren har blitt testet i dag!


Rune Karlsen

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av en real jagerpilot som har fløyet F5 og F22

i militæret.

Gjett om jeg var spent! En ekte jagerpilot i simulatoren.

Er dette bare tull, eller har simulatoren noe for seg tenkte jeg i mitt stille sinn...

 

Han satt i simulatoren i en hel time, han konkluderte med at simulatoren var helt fantastisk!...

Med det mente han at når man fløy vanlig pent å rolig så var det en helt fantastisk følelse.

Det eneste han manglet det var litt mer råskap, med G-krefter osv.

Men simulatoren fikk dommen i dag og besto prøven med glans!

Må få lov til å være litt stolt da!

 

Rune Karlsen """"

 

http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøk av en real jagerpilot som har fløyet F5 og F22 i militæret.

 

Ursäkta en fråga... F22? Sa han det, eller tar du fel? Han var flygare i Norska flygvapnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig bra ut. Ikke at det er noen tvil da bare bildene er meget imponerende

 

Hadde besøk av en real jagerpilot som har fløyet F5 og F22 i militæret.

 

Ursäkta en fråga... F22? Sa han det, eller tar du fel? Han var flygare i Norska flygvapnet?

 

Kjenner ikke saken bedre en deg men....

Han sa vel ikke han var flyger i RNoAF. Det er nå endel normenn som tjenestegjør i andre lands flyvåpen. For det meste allierte "" ). Bla. USAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Kan hende jeg tar litt feil av hva han har fløyet.

Jeg kjenner ikke denne karen. Han er en bekjent av en kamerat av meg.

Jeg spurte han ikke ut om hvor han har tjenestegjort og

andre detaljer.

Han er i hvertfall jagerflyger og snakket om en masse som jeg ikke har så god greie på.

Men det er vel kansje ikke så rart at noen kjenner en jagerflyger? Og om det skulle skurre for noen her på forumet så er faktisk ikke jeg typen som er så fattig at jeg bløffer om ting jeg skriver.

Jeg står for det jeg skriver og gjør. sånn er det bare!

 

mvh

 

Rune Karlsen

 

http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Du kan tro jeg var litt spendt, Følte meg som en som skulle opp til eksamen... så jeg hadde vel ikke regnet med noe særlig god kritikk fra han.

Må si jeg ble overrasket til de grader.

Men det inspirerer til å simulere videre og gjøre det hele enda mer realistisk.

 

Ps! Jeg har sakt det tidligere, du får bare komme å teste den en gang det passer så får du prøve selv...

 

Rune Karlsen

 

http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Det er bare å komme det!

Setter pris på at simulatoren blir testet ut av noen med erfaring fra simulatormiljøet.

Det har liksom ikke noe for seg at (gutten i nabolaget uten fly / sim erfaring) tester den ut Han ville ikke klare å fly det alikevel...

Kom igjen! Så kan du heller skrive litt i forummet om flyturen etterpå...

 

Et tips! Ta deg noen simturer på din egen simulator med F14b versonen (ikke den nyeste) men den forige som kan lastes ned fra Fligthsim.no Da er det litt lettere å komme i gang...

 

Ring meg på forhånd!

 

Rune Karlsen

 

Tlf. 95079385

 

http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det virker som du mener det!

Ja da skal du få fly!

Men jeg tar ikke ansvar for mopedturen til Hadeland!

Kansje har du foreldre, eller en kamerat som kan kjøre deg?

Ellers går det jo tog fra Oslo - Jaren st. ca en gang i timen.

Tror det ville bli en enklere løsning.

Eller kansje dere kan slå dere sammen om det er flere simmere som har lyst til å teste den...

 

Rune Karlsen

 

http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kompisen er simmere... ""

Hehe...vel...poenget med turen er at vi skal få kjørt inn mopeden etter sesongen. Jeg skal også få kjørt min litt inn. Landeveiskjøring er festlig serru!

NSB er en god løsning, om jeg skulle dra alene. Fattern jobber i NSB, så jeg har fribillett til jeg er 18.

Men hele poenget var turen med mopeden da. Så slår man to i en smekk!

Vil også si at dette ikke blir før på sommeren en gang... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel kansje ikke så rart at noen kjenner en jagerflyger? Og om det skulle skurre for noen her på forumet så er faktisk ikke jeg typen som er så fattig at jeg bløffer om ting jeg skriver.

Jeg står for det jeg skriver og gjør. sånn er det bare!

 

""

 

Så så, Rune!

 

Jag anklagade dig inte för lögn! Jag undrade bara om det verkligen var så att han sa han flugit F22, eller om du missförstått honom. Det är bara ca 20st F22 på skvadron i USA så om han flugit en så tänkte jag att han kanske var testflyger eller så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke nærtagende!

Det blir litt for dumt syntes jeg!

Mht. jagerpiloten skal han visst nok være meget proffilert og ettertraktet uten at jeg kjenner han personelig. Men ser ingen grunn til å dra dette videre.

 

Jeg inviterer heller simmere som har lyst til å teste den og si opp sin mening selv...

 

Her på Hadeland blander vi nytte med moro...

 

Mht. simulatoren kjører jeg Fs9 og flyr en F14 (ikke den nyeste) men den forige som fritt kan lastes ned her på Fligthsim.no

Men jeg har modifisert den med våpensystemer, hud og radar som fungerer slik at jeg seg andre aifly på radaren.

Er ikke helt ferdig med modifiseningen så noe utvikling gjenstår også der. Blir liksom aldri ferdig. Det er det som er utfordringen. Så er det noen som har litt greie på programering av fly / spesifikasjons-oversikt over data i flyconfig filene Aircraft, panel og sound så er fint å høre litt om det.

 

Rune Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...