Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har hørt at VNoAF relanseres 1.aprli 2005... kan noen bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Håper det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.virtual-luftforsvaret.org/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hehe, 1. April Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det var noe med den datoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 April spøk eller dagen før bursdagen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Er noe med den datoen ja. Hmmm Håper det er sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det er nok sant da...Aprilspøken blir holdt på 1.April den! ikke flere måneder tidligere! OT: 1.April i fjor mistet jeg mobilen i elva og pappa trodde ikke på meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Montro hvem som er den nye sjefen og om jeg fortsatt er NK på ENDU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det er nok sant da...Aprilspøken blir holdt på 1.April den! ikke flere måneder tidligere! OT: 1.April i fjor mistet jeg mobilen i elva og pappa trodde ikke på meg! hehe, 1. April i fjor mista jeg skateboardet i havet(bruker å skate på brygga) og INGEN trodde på meg, untatt en kompis som så det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Kan noen fra den evt. nye ledelsen si fra her? Vil tro at det har skjedd ett bytte da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan noen fra den evt. nye ledelsen si fra her? Vil tro at det har skjedd ett bytte da.. Vil jeg også tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du tror mye, og spør enda mer, Per-Kristian. Kan du ikke vente til 1. april og se ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hadde kanskje ikke vært så dumt det, spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei da er det bekreftet....www.virtual-luftforsvaret.org ikke no nytt her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 For det første; bumping av gamle tråder er unødvendig så lenge du ikke har noe fryktelig viktig å legge til. For det andre; dette ble allerede diskutert for noen få uker siden. EDIT: Du deltok til og med der. Skjønner ikke hvorfor du trekker det opp atter en gang . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja men uansett bare så det er avklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vel det virker ikke som om VNoAF kom tilbake, hadde vært morsomt og se om jeg enda var oberst på Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er det noen spesiell grunn til at det ikke blir relansert? Mvh Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvor ble det av han som ville starte dette opp igjen? er mer en veldig interissert i å starte dette opp, men kan ikke lage websider, om noen ville hjulpet mg, gratis!HAr jeg flust med ide'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hehe, 1. April i fjor mista jeg skateboardet i havet(bruker å skate på brygga) og INGEN trodde på meg, untatt en kompis som så det Skater du også . skating er fett . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvor ble det av han som ville starte dette opp igjen? er mer en veldig interissert i å starte dette opp, men kan ikke lage websider, om noen ville hjulpet mg, gratis!HAr jeg flust med ide'er Nå må du slappe av Work in progress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 I cant relax..Vil ha VNoAF oppe å gå igjen! Hehe, du som har planer om å starte det opp igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Bjørgum Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Jeg kan hjelpe til både med programmering av sider og evnt server til å ha disse på... Jeg har tid til å hjelpe til ganske mye.. men mitt enderlige spørsmål... Er det noen som har planer om å starte dette opp igjen ?? Hvis ikke.. så kan jo jeg tenke meg å bidra til at vi starter igjen ------------ Sverre Bjørgum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.