Gå til innhold

ATC i Nord-Norge Søndag kveld


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Da har jeg booket ENBD_V_CTR fra 2000 - 2300 local, sitter lenger om det blir trafikk for det.

 

Er ønskelig med noen TWR posisjoner, samt APP på Bardufoss (ENDU).

 

Ser frem til en utrolig fin kveld sammen med kjente og nye på VATSIM! ""

 

EDIT: Ser at vi har fått en på ENDU APP, hvis han har fri (gi meg nr til arbeidsgiveren din så ordner vi det """").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da her disse posisjonene bemannet:

 

ENBD_V_CTR Stig Sandnes

ENTC_V_APP Einar Kristiansen

ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold)

ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim

 

Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk!

 

See you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Widerøe kommer til å stille opp med en maskin mellom Bodø-Stokmarknes-Svolvær-Leknes-Røst-Bodø. Flott dere fortsatt tar intiativ til å arrangere sånne kvelder.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve meg igjen idag da.Håper bare ikke "jobben kaller".Som sagt så gikk det litt skjeis på Fredag.

By the way;var ikke noen av dere som var ATC på Fredag ENOS,som "såg eller hørte"meg?Mener selv jeg var inne på Værnes.Må vel få litt online hjelp igjen fra hjelpern min....

tvi tvi

 

Asbjørn Furu

LN-AFU/Orbit63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da her disse posisjonene bemannet:

 

ENBD_V_CTR Stig Sandnes

ENTC_V_APP Einar Kristiansen

ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold)

ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim

 

Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk!

 

See you!

 

Kan dere som har bestemt dere for å sitte som ATC i Nord-Norge i kveld booke posjon via vACCSCA sine sider. Da vil alle kunne se at det er ATC online i nord også på Eurobookingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da her disse posisjonene bemannet:

 

ENBD_V_CTR Stig Sandnes

ENTC_V_APP Einar Kristiansen

ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold)

ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim

 

Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk!

 

See you!

 

Kan dere som har bestemt dere for å sitte som ATC i Nord-Norge i kveld booke posjon via vACCSCA sine sider. Da vil alle kunne se at det er ATC online i nord også på Eurobookingen.

 

Jeg får ikke til å logge på vaccsca sine sider. Jeg er sikker på at jeg plottet inn riktig CID og Passord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å logge på vaccsca sine sider. Jeg er sikker på at jeg plottet inn riktig CID og Passord

 

Antar du har husket på å registrere deg hos VACCSCA? Du kan ikke logge på med VATSIM-passordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og her sitter jeg og ikke får fly, se på ASRC ELLER få Servinfo til og virke.... har jeg det ikke fint her hvor jeg sitter?

 

Hva er det du bærer deg over nå da? Som Ole-Jørgen sa i en tidligere tråd; selvgjort er velgjort. Du kan ikke seriøst mene at vi skal synes synd på deg? Ingen ting kan forandre det faktum at du er utestengt fra VATSIM, og det med god grunn. Hadde jeg vært deg hadde jeg forsonet meg med situasjonen slik den er i dag og holdt munnen lukket.

 

PS: Jo, du har det sikkert veldig fint der du sitter. Og du må nok belage deg på å sitte slik en god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg fikk flydd en god del som WIF930 idag, ENBO-ENSH-ENSK-ENLK-ENRS-ENBO-ENEV-ENBO-ENSH-ENSK-ENLK-ENBO med Dash8'n, en flott opplevelse og nydelig stemning siden jeg fløy på slutten av den lyse dagen, og fikk med meg solnedgangen. Takker også for all ATC som stilte opp, og ikke minst; nok trafikk til at det ikke ble kjedelig. Var trangt med plass på Skagen, men det gikk da... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var trangt med plass på Skagen, men det gikk da...

 

Det må være første gangen at jeg har hørt at det har vert trangt om plassen på ensk! Det var kansje antydning til dårlig plass den tida F16 hade sine treningsdager der! Men selv da fikk de plass til Wif sine ordinære ruter.

 

Må si jeg fikk meg en liten latter da Eirik sa at det var trankt om plassen. Hørtes ut som en PERFEKT kveld på vatsim ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kvelden over.Benytter anledningen til å si takk til alle som stilte opp både som ATC og piloter.Dette må vi gjenta en annen gang.Trafikkmegden ble vel ikke det jeg hadde håpet på,men alt i alt så må jeg si meg fornøyd borsett fra en liten tabbe fra min side som ENTC_V_APP: (WIF003 beklager at jeg leste feil på din FL i flightplanen) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...