Einar Kristiansen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Da er det på tide å få litt "fres" i Nord-Norge,og til nå vil disse posisjonene være bemannet fra Kl.20:00 Søndag 24/10 ENBD_V_CTR Stig Sandnes ENTC_V_APP Einar Kristiansen Noen som vil bemanne ENBO_V_APP/TWR og eventuelt ENDU_V_APP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har booket Oslo Control, også skal vel Sondre ha trening som oslo approach så.. Da blir det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Da var Bodø App booka, fra 20 lokal til 22, blir lengre om trafikken kommer Vatsim har mykje luftrom som ikkje er i bruk i nordnorge, godt at nokon tar initiativ til å bruke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Flotte greier! Da mangler vi ENDU_V_APP. Det hadde vært toppers hvis noen hadde tatt plass i tårnet på de forkjeldige flyplassene som er nevnt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg kan godt ta ENDU APP Einar Blir først nødt til å sjekke om jeg er fri på søndag, men jeg ser ikke bort i fra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Da har jeg booket ENBD_V_CTR fra 2000 - 2300 local, sitter lenger om det blir trafikk for det. Er ønskelig med noen TWR posisjoner, samt APP på Bardufoss (ENDU). Ser frem til en utrolig fin kveld sammen med kjente og nye på VATSIM! EDIT: Ser at vi har fått en på ENDU APP, hvis han har fri (gi meg nr til arbeidsgiveren din så ordner vi det ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 I'll be there boys! Meget bra tiltak!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Da her disse posisjonene bemannet: ENBD_V_CTR Stig Sandnes ENTC_V_APP Einar Kristiansen ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold) ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk! See you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette ser meget bra ut Får da også håpe at det dukker opp noen på Værnes?host hark..Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 heavy skal bli og AirForceOne ber om eskorte fra Oslo til Bodø Bare jeg får fixa connection trøblet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan ikke noen bemanne Alta? hehe Det har jeg aldri opplevd, har aldri vært borti noe lengre nord enn Bodø. . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 har aldri vært borti noe lengre nord enn Bodø. . . hmm.. etter mine geografikunnskaper er da både Bardufoss og Tromsø nord for Bodø, og de skal bemannes på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det jeg prøver å si er at jeg har aldri vært på en flyplass hvor det er ATC nord for tromsø. . . . Men det vil jeg oppleve imorgen, men hadde vært morro å ha Atc i Alta også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hehe, ikke umulig jeg dukker opp på Værnes, men jeg kan ikke love noe.. tror muligens ting kan komme i veien for det. så hvis noen andre vil så er det bare å booke!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Widerøe kommer til å stille opp med en maskin mellom Bodø-Stokmarknes-Svolvær-Leknes-Røst-Bodø. Flott dere fortsatt tar intiativ til å arrangere sånne kvelder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Får prøve meg igjen idag da.Håper bare ikke "jobben kaller".Som sagt så gikk det litt skjeis på Fredag. By the way;var ikke noen av dere som var ATC på Fredag ENOS,som "såg eller hørte"meg?Mener selv jeg var inne på Værnes.Må vel få litt online hjelp igjen fra hjelpern min.... tvi tvi Asbjørn Furu LN-AFU/Orbit63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Da her disse posisjonene bemannet: ENBD_V_CTR Stig Sandnes ENTC_V_APP Einar Kristiansen ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold) ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk! See you! Kan dere som har bestemt dere for å sitte som ATC i Nord-Norge i kveld booke posjon via vACCSCA sine sider. Da vil alle kunne se at det er ATC online i nord også på Eurobookingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg får ta en tur jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Da her disse posisjonene bemannet: ENBD_V_CTR Stig Sandnes ENTC_V_APP Einar Kristiansen ENDU_V_APP Daniel Eliassen (med forbehold) ENBO_V_APP Jan T Svedal Elvheim Har i tillegg lagt inn ett innlegg på VACCSCA sitt forum om at Nord-Norge vil bli full staffed med ATC,så til vi som skal sitte som ATC vær forberedt på heavy trafikk! See you! Kan dere som har bestemt dere for å sitte som ATC i Nord-Norge i kveld booke posjon via vACCSCA sine sider. Da vil alle kunne se at det er ATC online i nord også på Eurobookingen. Jeg får ikke til å logge på vaccsca sine sider. Jeg er sikker på at jeg plottet inn riktig CID og Passord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg får ikke til å logge på vaccsca sine sider. Jeg er sikker på at jeg plottet inn riktig CID og Passord Antar du har husket på å registrere deg hos VACCSCA? Du kan ikke logge på med VATSIM-passordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Da skulle alt være klappet og klart for en hyggelig kveld på Vatsim.Til dere som skal sitte ATC,så har jeg sendt dere litt info.Sjekk "privat meldig" her på forumet. Håper på masse trafikk og ønser dere lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Skulle så gjerne ha kommet! Men før jeg får tilsendt nytt passord ifra vatsim blir det dårlig med flyging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Widerøe kommer til å stille opp med en maskin mellom Bodø-Stokmarknes-Svolvær-Leknes-Røst-Bodø. Flott dere fortsatt tar intiativ til å arrangere sånne kvelder.. Blir nok To Widerøe maskiner i dette luftrommet, ja Tror jeg må skaffe meg ATC rating, og sette meg som AFIS ved ENSH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja og her sitter jeg og ikke får fly, se på ASRC ELLER få Servinfo til og virke.... har jeg det ikke fint her hvor jeg sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja og her sitter jeg og ikke får fly, se på ASRC ELLER få Servinfo til og virke.... har jeg det ikke fint her hvor jeg sitter? Hva er det du bærer deg over nå da? Som Ole-Jørgen sa i en tidligere tråd; selvgjort er velgjort. Du kan ikke seriøst mene at vi skal synes synd på deg? Ingen ting kan forandre det faktum at du er utestengt fra VATSIM, og det med god grunn. Hadde jeg vært deg hadde jeg forsonet meg med situasjonen slik den er i dag og holdt munnen lukket. PS: Jo, du har det sikkert veldig fint der du sitter. Og du må nok belage deg på å sitte slik en god stund til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har nå fått meg litt "pusterom", må si at eg for ENBO sitt vdkommende så har dette våre ein kjempe kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jada, jeg fikk flydd en god del som WIF930 idag, ENBO-ENSH-ENSK-ENLK-ENRS-ENBO-ENEV-ENBO-ENSH-ENSK-ENLK-ENBO med Dash8'n, en flott opplevelse og nydelig stemning siden jeg fløy på slutten av den lyse dagen, og fikk med meg solnedgangen. Takker også for all ATC som stilte opp, og ikke minst; nok trafikk til at det ikke ble kjedelig. Var trangt med plass på Skagen, men det gikk da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Da var ENBO APP logga av Benytta anledningen til å prøve å bruke papir striper, men ga opp etter 12 striper Vart bare rot utav det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Var trangt med plass på Skagen, men det gikk da... Det må være første gangen at jeg har hørt at det har vert trangt om plassen på ensk! Det var kansje antydning til dårlig plass den tida F16 hade sine treningsdager der! Men selv da fikk de plass til Wif sine ordinære ruter. Må si jeg fikk meg en liten latter da Eirik sa at det var trankt om plassen. Hørtes ut som en PERFEKT kveld på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Da var kvelden over.Benytter anledningen til å si takk til alle som stilte opp både som ATC og piloter.Dette må vi gjenta en annen gang.Trafikkmegden ble vel ikke det jeg hadde håpet på,men alt i alt så må jeg si meg fornøyd borsett fra en liten tabbe fra min side som ENTC_V_APP: (WIF003 beklager at jeg leste feil på din FL i flightplanen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.