Stig Sandnes Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har selv en router, en 8-porters switch og en 24 porters switch, + en god del nettverkskabler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja dere er heldig dere gutter som har så bra fs miljø. Jeg vet om en person som driver med fs på heltid. . Er ikke noe morro å ha fs treff da Veeeel, FS treff er vel ikke akkurat bare som å sitte alene hjemme på rommet å fly FS, vil si det å møte nye folk som deler samme interesse er en stor del av det med FS-treff.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har selv en router, en 8-porters switch og en 24 porters switch, + en god del nettverkskabler... Dumme meg, glemte jo helt av at du hadde kjøpt deg en 24-porter. Regner med du stiller opp med den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har selv en router, en 8-porters switch og en 24 porters switch, + en god del nettverkskabler... Dumme meg, glemte jo helt av at du hadde kjøpt deg en 24-porter. Regner med du stiller opp med den ? Tjaaa, ser jo ikke noe grunn til hvorfor den skal ligge her alene når jeg er på FS-treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Dette er bra gutter!! La oss få istand tidenes FS treff i Nordnorge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hørte jeg Nordlandshallen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hørte jeg store utgifter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 var nå ment som en spøk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 var nå ment som en spøk da Var det vel ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 var nå ment som en spøk da Joda, skjønte jo det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 pwned. Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kom på en idè her nå! Hva om vi en rigget opp en prosjektor som viste det man ser ut av vinduet, to yoker, og noen skjermer sånn at man fikk alle instrumentene, så kunne vi flydd med kaptein og copilot, der en var PF og den andre PNF som kunne utført checklister etc. Hva mener dere om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 pwned. Hva er det? http://www.pwned.nl/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kan muligens stille med 1 stk. CH Yoke Pro, 15"LCD, 15" CW Basskasse (brumle, brumle) og proff prosjektor.... .noen som har lerret? pedaler?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg kan muligens stille med 1 stk. CH Yoke Pro, 15"LCD, 15" CW Basskasse (brumle, brumle) og proff prosjektor.... .noen som har lerret? pedaler?.... Sa du prosjektor?!!?? Bare du bekrefter at du kommer med den prosjektorn, å jeg skal sette himmel å jord i bevegelse for å få lånt oss et lerret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 http://www.pwned.nl/ Må si jeg kjente meg igjen der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 http://www.pwned.nl/ Må si jeg kjente meg igjen der! Haha, dødsbra den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kan muligens stille med 1 stk. CH Yoke Pro, 15"LCD, 15" CW Basskasse (brumle, brumle) og proff prosjektor.... .noen som har lerret? pedaler?.... Sa du prosjektor?!!?? Bare du bekrefter at du kommer med den prosjektorn, å jeg skal sette himmel å jord i bevegelse for å få lånt oss et lerret Har lerret, 1,5m X 1,5m, som dere selvsagt skal få låne, enten jeg har tid til å bli med eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Har lerret, 1,5m X 1,5m, som dere selvsagt skal få låne, enten jeg har tid til å bli med eller ikke. Takk for den Ernst!! Dette var riktig gode nyheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er bare å maile meg, så får vi se hvordan det går... PS 1,5 X 1,5 er barnemat for denne prosjektoren, maks bildebredde er 6.6 meter! God Helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Til orientering. FS treffet er planlagt arangert i Bodø ifra 22 til 24 Oktober i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan hende at jeg også kommer nedover en tur ... HVIS! vi ikke skal besøke bestemor i trondheim.. men uansett blir det flytur på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Da vil æ ha en oversikt på kor mange det er som har seriøse plana om å komme på dette treffe, som vil bli 22 til 24 Oktober. Send mail til grindstein@sbnett.no Til Einar å Espen! Tom Jonny Pettersen har ikke lengre noe med Gjeitvågen Camping å gjøre. Har dere andre alternativer til plass å arangere treffet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! Har sendt en forespørsel til Flymuseeumet om lokaler.Som medlem i modellflyklubben,så har vi hatt noen møter der tidligere.Vi vi får krysse fingerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skaug Skole leier ut gratis tror jeg. De har klasserom og gymsal. Lokalene er OK, men det skorter kanskje litt på parkering. Rektor heter Øyvind Mathisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 skorter kanskje litt på parkering. Det er greit at jeg satser på å få istand tidenes FS treff i Bodø, men at hele Norge kommer med bil for å delta er vell heller tvilsomt, selv om det kunne skapt store overskrifter for hobbyen som vi driver med Men de må vel ha plass til minst ti biler ved den skolen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikkert. Men noe mer kan bli vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Kan foresten informere om at undertegnede vil stille med komblett AIP som er up to date. Den vil være til disp for alle som er på treffet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Er det noen ifra Bodø området som veit kor Roald Hansen befinner seg? Kunne ha vert artig å ha han med på FS treffet med sine FS kunskaper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det noen ifra Bodø området som veit kor Roald Hansen befinner seg? Kunne ha vert artig å ha han med på FS treffet med sine FS kunskaper 11 treff på Roald Hansen i Bodø på http://www.telefonkatalogen.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.