Gå til innhold

Ekte eller ikke?


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Ekte, St. Marteen er plassen for deg som vil ha B747 og A340 susende lavt over hodet, samt en del andre fly.

 

Om du går på "Most popular of all time" på Airliners.net finner du mange mange mange bilder av St. Marteen med div. fly på vei inn for å lande over stranda. Et søk etter Princess Juliana intl. gir også noen treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte.

det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane

 

Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no ""..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de mest populære bildene på airliners.net er jo nettopp derfra! Har selv en kollega som nettopp var der nede på cruise og hun sa at det var helt surrealistisk å stå på stranda der å se flyene suse over hodene på folkene. Det ser jo ikke så ille ut med mindre fly, det er de store som ser fryktinngytende ut....stilig spør du meg!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens ""

 

Yes Thomas Lorentzen og jeg var nedover i 2001 "" En artig opplevelse med 747 snaue 15m over skallen, god mat, varme og hyggelige mennesker...... Men ganske så dyrt selv for en uke "" Dessvere gikk mitt analoge kamera i stykker dagen etter vi hadde kommet ned, så ble bare noen bilder med et 1.2mpx digitalt kamera, men noen få ble tatt analogt.. bildene ser dere her....SXM 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte.

det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane

 

Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no ""..

 

Endelig forstått det du også? """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte.

det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane

 

Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no ""..

 

Endelig forstått det du også? """"

 

 

Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet

 

Beklager, min feil. Selvsagt er det lov å mene hva man vil, det er jo som sagt det vi har et diskusjonsforum for - nemlig å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet

 

Beklager, min feil. Selvsagt er det lov å mene hva man vil, det er jo som sagt det vi har et diskusjonsforum for - nemlig å diskutere.

 

Hehe, hyggelig at jeg ikke er den eneste som må beklage meg i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hyggelig at jeg ikke er den eneste som må beklage meg i dag

 

Skulle da bare mangle, vil jo ikke forårsake en sur stemning her på forumet "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte greier ja. Var der hver torsdag i slutten av 80 årene

med RCCL sine cruicebåter.

Var der en gang som en DC3er kom vinglende neeeesten neat.

Mr. Paulsen, er du klar over Orient Beach

på St.Marten?

En av verdens fineste og største nudiststrand. ""Billig og

handle, men dyre hoteller.

mvh Ø.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte greier ja. Var der hver torsdag i slutten av 80 årene

med RCCL sine cruicebåter.

Var der en gang som en DC3er kom vinglende neeeesten neat.

Mr. Paulsen, er du klar over Orient Beach

på St.Marten?

En av verdens fineste og største nudiststrand. ""Billig og

handle, men dyre hoteller.

mvh Ø.S.

 

Nei jeg var ikke klar over dette nei.. ""

 

Dette må sjekkes ut litt nærmere.. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...