T. Paulsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Se selv. Synes dette bildet var litt for mye av det gode jeg da.. Men det er selvfølgelig kanskje et ekte bildet. Hva tror du..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ekte, St. Marteen er plassen for deg som vil ha B747 og A340 susende lavt over hodet, samt en del andre fly. Om du går på "Most popular of all time" på Airliners.net finner du mange mange mange bilder av St. Marteen med div. fly på vei inn for å lande over stranda. Et søk etter Princess Juliana intl. gir også noen treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er nok ekte! Mener det der er fra en innflyvning til en eller annen sydhavsøy nede i karibien. Har sett det omtalt før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er nok et ekte bilde :-) Søk på airliners.net etter TNCM .. Bildet er tatt fra stranden på Princess Juliana intl. Airport .. Den perfekte spotterplass .. -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Du kødder...? Da vet jeg iallfall hvor jeg skal på ferie nestegang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det der e et ekte bilde, det en kompis a mæ som jobbe i Braathens som tok d da han va på ferie i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er ekte ja, innflygingen til St. Maartens er slik, på skiltet i bakgrunnen er det en advarsel til de badene: Danger! jet blast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 kunne ikke tenkt meg å vært på den stranda for å slappe av hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er jo iallfall et par her fra forumet som har vært på St.Maarten Ikke sant OSS og LOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Her er bildet i litt større versjon Det er bilde av Air France Airbus A340-313X F-GLZP under innflyging til Princess Juliana International 14.03.2004 Og det er tatt fra sitteplass ved sunset beach bar Noe mer dere lurte på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte. det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 bilde 5 det siste der er oversiktsbilde av flystripa/standa/ en del av øya. Alle sammen er tatt av Agent-Jay, eller Jan Fredrik Bauge Nyborg som han egentlig hete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte.det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har til og med 10 filmer filmet av en som står på stranden og ser flyene lette og lande. Og jeg vet at det er noen her på forumet som har vært der, så det er ikke vits å benekte at det er ekte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette er mitt favorittbilde fra TNCM: http://www.airliners.net/open.file/200087/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noen av de mest populære bildene på airliners.net er jo nettopp derfra! Har selv en kollega som nettopp var der nede på cruise og hun sa at det var helt surrealistisk å stå på stranda der å se flyene suse over hodene på folkene. Det ser jo ikke så ille ut med mindre fly, det er de store som ser fryktinngytende ut....stilig spør du meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Gundersen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fin registrering og paint på denne 747'en til Corsair http://www.airliners.net/open.file/528889/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei folkens Yes Thomas Lorentzen og jeg var nedover i 2001 En artig opplevelse med 747 snaue 15m over skallen, god mat, varme og hyggelige mennesker...... Men ganske så dyrt selv for en uke Dessvere gikk mitt analoge kamera i stykker dagen etter vi hadde kommet ned, så ble bare noen bilder med et 1.2mpx digitalt kamera, men noen få ble tatt analogt.. bildene ser dere her....SXM 2001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte. det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no .. Endelig forstått det du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg kan ikke skjønne at det bilde er ekte. det må jo være livsfarlig å være på den stranden pga. jetblast og motorstøy. Jeg tviler på at myndighetene hadde latt stranden være åpen for almenheten hvis den hadde ligget rett ved en rullebane Det er alltid noen som ikke aksepterer fakta her på fs.no .. Endelig forstått det du også? Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Men når flertallet har rett? Hvorfor skulle det ikke være ekte? Når to av våre medlemmer har vært der borte og tatt bilder, pluss at det ligger en haug bilder på airliners.net/airpics.com, så forstår jeg ikke hvorfor det ikke skulle være ekte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg fant frem ett gammelt illustruert Vitenskap og der hadde de det bilde. Så jeg får være voksen nok til å innrømme at jeg tok feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er altså ikke han som tatt bildet, som sendt det til VG ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet Beklager, min feil. Selvsagt er det lov å mene hva man vil, det er jo som sagt det vi har et diskusjonsforum for - nemlig å diskutere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Sorry, det visst jeg som surrer nok en gang Det er visst et annet bilde i illustuert vitenskap, men som lignet veldig på det som var i VG, men uansett jeg ville bare frem til at jeg er overbevist om at bilde er ekte. Så får jeg bare nok en gang beklage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man diskuterer om bilde er ekte eller ikke, så da må det jo være lov og mene noe annet enn flertallet Beklager, min feil. Selvsagt er det lov å mene hva man vil, det er jo som sagt det vi har et diskusjonsforum for - nemlig å diskutere. Hehe, hyggelig at jeg ikke er den eneste som må beklage meg i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hehe, hyggelig at jeg ikke er den eneste som må beklage meg i dag Skulle da bare mangle, vil jo ikke forårsake en sur stemning her på forumet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg benekter iallfall ikke at bildet er uekte noe mere.. Vet iallfall hvor jeg skal på ferie nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Solheim Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ekte greier ja. Var der hver torsdag i slutten av 80 årene med RCCL sine cruicebåter. Var der en gang som en DC3er kom vinglende neeeesten neat. Mr. Paulsen, er du klar over Orient Beach på St.Marten? En av verdens fineste og største nudiststrand. Billig og handle, men dyre hoteller. mvh Ø.S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Ekte greier ja. Var der hver torsdag i slutten av 80 årene med RCCL sine cruicebåter. Var der en gang som en DC3er kom vinglende neeeesten neat. Mr. Paulsen, er du klar over Orient Beach på St.Marten? En av verdens fineste og største nudiststrand. Billig og handle, men dyre hoteller. mvh Ø.S. Nei jeg var ikke klar over dette nei.. Dette må sjekkes ut litt nærmere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.