Gå til innhold

Hvor stor er din FS mappe??


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Hei, min FS mappe er "bare" på 5.74 GB, har ikkje fått lagt inn så mye ennå pga att eg har instalert FS9 på min nye pc.

 

Har 160GB HD i den + 120GB og 80GB på den andre Pc'n(les gamle). Så har ikkje plass problemer(Er ennå 46GB igjen på Flightsim partisjonen). Har 3 mapper med addons til Fs9 og Fs2002 på den gamle dei er på 605MB med payware, 1.22 GB med addons til FS2002 og bare 120 Mb til Fs9. Men den vokser nok etter kvart ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med komprimering av FS2004-mappa, var jo noe vi hadde oppe i forbindelse med alle disse tipsene - hvordan få

FS til å kjøre ENNÅ litt raskere med ennå litt mere FPS.

Personlig har jeg ikke testet dette, men jeg registrerer at

det er flere som har tjent både FPS og hurtigere innlasting av teksturer, ved å benytte denne metoden. Dette gjelder da altså den "innebygde" kompresjonen som Windows benytter seg av. For de som tror vi snakker om *.ZIP eller *.ARJ, så vennligst se bort ifra dette innlegg (ikke noe for deg!).

 

Er det noen som har testet dette med komprimering av FS2004

katalogen med en maskin som ligner litt på min?

(Pentium 4: 1,7GHz/512MB DDR-RAM/Geforce FX5200 Ultra m/

128MB) så kom gjerne med info ang. ytelsesforskjell!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X- plane bryr meg pent lite, airlinere er alt for kjedelige å fly. Jeg er rett og slett ikke typen til å sitte å se på LNAV og VNAV i flere timer, altså å sitte å se på at et simulert fly praktisk talt flyr seg selv. Ingenting feil skjer, for det er jo tross alt FS 2004 vi snakker om, hvor busser og motorsykler flyr like godt som en Piper Cub.

 

Flyr IL2+Pacific Fighters, Falcon 4 Allied Force og en skjelden gang LOMAC (mest eyecandy, Pacific Fighters er mye artigere enn FS noen gang kommer til å bli.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...