Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 så lenge du ikke kan transmitte fra Scanneren så ser ikke jeg noe feil i å steame. Altså det vi ikke skal høre er kryptert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Åssen får dere dette til å virke?? Dette fungerer ikke uansett hva jeg enn prøver her... Skriv inn http://icecast.nome.no:8000/engm i WMP i stedet for http://torfinn.nome.no/engm.pls som ble foreslått tidligere i forumet Da funka det for meg Marius Hvor i WMP skal jeg skrive dette inn? Prøver de fleste steder men det går ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har nesten det samme problemet som Arne-Jørgen. Får ikke dette til å fungere. Real player, Winamp, media player.. Ingenting virker. Når jeg bruker Real player, så står det at den er connected i nøyaktig 1,5 minutter. Da kutter den.. Har fortsatt ikke hørt et pip heller når den har vært connected i de få sekundene heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Arne Jørgen... HER... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 politiradio og scanner er det samme.... kan for eksempel kjøpes her: www.electro.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Luftfartstilsynet vil nok si nei ja. Dette vil de si pga sikkerheten. Men loven er faktisk slik at man kjøpe og man kan lytte men man kan kanskje ikke videreformidle det til andre i stor skala. Selv har jeg scanner og har et radioamatørsertifikat som også gir meg tillatelse til å sende på spesielle frekvenser men lytting på alle frekvenser som ikke er krypterte skal være lov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ingen av de to funker for meg på jobb. Regner med det er en firewall sperre som sperrer porten, som jeg selvsagt ikke har kontroll på. Har ikke lyst å ringe IT heller Og hjemme har jeg ikke båndbredden (um, egentlig ikke på internett hjemme fortiden faktisk). Er det mulig å streame slikt på vanlig web port? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 I Windows MediaPlayer kan du sette opp hvilke porter som skal brukes selv. Se OPTIONS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Arne Jørgen... HER... Mye av interesse her, problemet er bare "penger" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Da må du skaffe deg en jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du har forøvrig rett i det, problemet er bare at det er vanskelig å få seg jobb uten utdannelse. Men nå går jeg skole noen dager i uka så det blir vell en lærlingejobb til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har jeg fått mail av luftfartstilsynet og de sier det også er lov! Så Post og teletilsynet og Luftfartstilsynet har INGEN regler pr. i dag som gjør at dette ikke er lovlig!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Da var vi berga ja! JIPPIIIIIIIII!!!!!!!! Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Helt greit Vegar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du vegard, kan du sette den på i sju tiden? Jeg kjenner en som skal ut å fly da hehe å for min del så kan du bare streame når du er atc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W. Melhuus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Godt jobbet gutter M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er det isak som er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.