Lennart Arvidsson Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 En riktigt hjärtlig och skön God Jul och ett härligt Gott Nytt flygarår önskar vi er alla! L&P Lennart och Pär Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 I lige måde! GOD JUL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul og Godt Nyttår alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 24. desember 2003 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2003 En Riktig God Og Fredfylt Jul Til Dere Alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul alle sammen !...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul til dere alle ja! Nå begynner det å lukte ribbe her i huset..... (- og jeg er redd for at jeg ikke greier å snike meg til noen flytur i dag...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jepp, en riktig så god jul ja Madammen begynner og bli forbanna nå, siden jeg går og tar meg en liten smakbit av ribba hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 [color:"red"] GOD JUL ALLE SAMMEN!!! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O.C.LINDGREN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul til dere alle, ja! Nå skal snart ribba til pers... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åke Lindberg Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul allesammans. Ät ordentligt nu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ja, God Jul! Har blitt bare en liten flytur fra ENAL til ENGM i dag. Når lukter det juleribbe her også ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det lukter ikke ribbe og surkål her ennå... men det kommer vel... og jeg får nøye meg med en Juleøl så lenge... Dere får ha en God Jul... Greetings fra Texas... Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hehe God jul til alle sammen her på flightsim.no fra meg! Et godt nytt år til alle sammen også! Måtte det nye året by på mye fin, morsom, underholdende og realistisk flightsimming og selfølgelig også masse flyging! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Harald Tessem Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg vill ønske alle en riktig god jul. Håper dere har fått masse fint i julen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ha en heitan`s God Jul alle mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter Karlsen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja ha en riktig fortsatt God Jul,og ett Riktig Godt Nyttår alle sammen,Åt meg fullstendig stinn på pinnekjøttet i går.I dag skal lutefisken til pers....!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.