Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Våger meg frampå for å gratulere Einar med vel utført PPL-eksamen i dag. (håper det er i orden Einar..) P.S. Einar Halvorsen for de uinnvidde Siter
Daniel Eliassen Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Oisan PPL er ikke hver dag man tar! Gratulerer Einar Siter
TOS Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Grattis Einar. Godt at nokon får oppfyllt draumane Siter
Andrè Amundsen Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Gratis Einar! Lykke til videre i fly miljøet. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Ja gratulerer så mye..Einar Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 ja, grattis, Einar. Har gått veldig raskt med deg, og jeg er sikker på at det er fordi du er den fødte pilot, samtidig som det vriker som du har stort pågangsmot Håper du tar en "svipptur" bortom oss her ved ENBR en dag . Siter
Einar Halvorsen Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Takker folkens. Nå har jeg "lisence to learn" så nå skal det samles timer til våren og en tur til vestlandet står absolutt på programmet. Så det er bare å holde utkikk etter LN-MTX, en C172. Ja det har gått unna. Første time 28. juni, skolesjekk 20. oktober og nå i dag siste prøve med kontrollanten fra Luftfartstilsynet. Det hele for den nette sum av kr. 73.000. Siter
Jan Tillung Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Gratulerer! Du får ta ein tur innom Voss(ENBM) då slik at eg kan få meg ein tur Kor de tek pengane frå skjønar eg ikkje, men det er vel ei prioriterings sak. Siter
Jan Helge Rambjør Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Kjempeflott Einar ! Fagkunnskapen øker i vårt flightsimmermiljø !! Hilsen Jan Helge Siter
Werner Rafteseth Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Gratulerer så mye, Einar! Stå på! Har svært lyst å ta dette lappen jeg og... men det blir nok en stund til... holder på å ta mopedlappen nå Blir vel et "nett" lite lån når den tiden kommer ja... Siter
Stig Sandnes Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Hehe, er vel ikke for sent ute?? Grattis Einar!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.