SH Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Heisann! For de av oss som desverre ikke er tilstede på London/Heathrow i ettermiddag, så kan jo BBC World sin direkte sending være et godt alternativ 15:30 Concorde: The End Of The Dream ® BBC World goes behind the scenes to look back at over thirty years of supersonic passenger flight, meeting designers, maintenance crew, pilots and passengers - and experiencing the thrill of Mach 2 on an exclusive transatlantic journey. 16:00 BBC News followed by Weather 16:30 BBC News Special Concorde's Final Flight BBC World presents live coverage as the final Concorde flight touches down at Heathrow Airport in London. With Jon Sopel. Så finn frem godsaker, og stil stresslessen i optimal posisjon, for klokken 15:30 begynner det (Norsk tid) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 hmmm tror dere den blir lagt ut på nettet en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 yeah Glad jeg har BBC world Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har også men det er på broren mitt sitt rom å han skal jo hele tia se på den tv,en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Da er den ved å lette fra New-York (13.30). Direkte sending fra BBC nu. Lander klokken 17.00 norsk tid og ifølge BBC kommer der til å lande 3 av dem med 5 minuts mellom rom der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Og der er den siste concorden fra USA i luften.. nydelig take off Concorde er uten tvil et Nydeligt fly.. Dumt at det er den siste dagen idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Praktfull take off! Satt og så på den Jaja...siste BA002-turen da. Men det går nok bra...kommer vel noen andre supersoniske sivilfly igjen! Synd at jeg ikke får se landinga...skal bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Gjertsen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Wuhu... BBC har kabelselskapet lagt inn =) *setter seg tilbake og venter de 3 minuttene som er igjen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hmm...gøy å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Da var det gjort....kapitlet er skrevet! Landingene gikk også direkte på CNN! Den første landingen ble nok tatt av captain Kenguru tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jaja var litt trist da.. noen som vet om "Concorde: The End Of The Dream ®" går i reprise, evt. når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 tror det var det som skulle gå ca 21:30 i kveld. tror det var GMT-tid, altså ca 23:30 norsk tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 er det bare en time forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ah, så feil.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas W. Gauperaa Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Da var det gjort....kapitlet er skrevet! Landingene gikk også direkte på CNN! Den første landingen ble nok tatt av captain Kenguru tror jeg Han var nok ikke så fornøyd med den nei, men det var jo tydeligvis sidevind. Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har tatt opp både takeoffen og landingen pluss litt til, så hvis noen vet hvordan jeg kan rippe fra en vhs-kasett så kan jeg gjøre det hvis det er ønskelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det var jo eit nydelig syn å sjå concorde-flya komme inn etterkvarandre. Spesielt når ein såg tydleg to stk i samme bilde.... Litt vemodig å sjå når dei taksa rundt om på flyplassen for siste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takeoff bildene var utrolig flotte. Ble litt vemodig da jeg så landingen og vannsøylene over flyet Jeg deler helt klart ikke oppfattelsen til de i NY som sto å feiret at flyet aldri kommer tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Men skal ikke Concorde fly til de forskjellige museumene etterhvert da? Eller skal de fraktes i deler? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er jo bare en times tidsforskjell mellom norge og UK da! vi er vel 1+ tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hallo da var jeg hjemme .............. Og bilder kommer sikkert.... om jeg er fornøyd med de hehe ! cya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er jo bare en times tidsforskjell mellom norge og UK da! vi er vel 1+ tror jeg Ved sommertid er d 2+. GMT tid er ikke berørt av sommer- og vintertid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er en time forskjell mellom norsk tid og GMT om sommeren også. forskjellen er at om sommeren er GMT 1 time foran UTC om vinteren er UTC= GMT om sommeren er vi 2 timer foran UTC og en foran GMT Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Men skal ikke Concorde fly til de forskjellige museumene etterhvert da? Eller skal de fraktes i deler? Lars *Lurer fortsatt på dette* Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.