Gå til innhold

Lock On


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned demoen til Lock On: Modern Air Combat tidligere i dag, noe som forsåvidt nesten tok livet av den stakkars ISDN linja mi, men jeg regnet med at det var verdt det...

Men etter å ha installert det, og prøve flydd det litt så kan jeg egentlig ikke påstå at det var det...jeg kunne egentlig like godt ha installert Flanker 2 igjen, for dette var omtrent det samme...

Eneste jeg virkelig kunne se forskjell på var at grafikken ikke så fult så tegneserie aktig ut nå som i Flanker 2...

 

Noen andre syn på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänk på att demon endast visar en del av fullversionen.

 

Har du hårdvaran (P4 3GHz+ 1Gb RAM och Radeon 9700+) så får du den finaste grafiken av alla flygsimulatorer...

 

Angående skillnaden mellan Flanker2 och Lock On så anser jag att förändringen är mycket större mellan Flanker2 och Lock On än mellan FS2002 och FS 2004.

 

Men allt kommer an på vilken typ av flygsim man gillar bäst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi snakker om samme demo...jeg syns også at screenshot'ene så veldig fine ut, det samme syns jeg om Flanker 2 når det kom...men når du får prøvd det i "praksis" er det ikke fult så imponerende lenger, selv om jeg kjørte alle innstillinger på fult for å se hvor bra det egentlig skulle være...

Eneste store forskjellen jeg har sett fra Flanker 2 er at de har lagt til refleksjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se noen bilder fra Flanker.

Hvor mange fly er det med i den?

 

Noen bilder fra Flanker 2.

 

http://www.gamespot.com/pc/sim/flanker20/screenindex.html

 

Så det de egentlig har gjort er å ha brukt et par år på å legge til refleksjoner...

 

I Flanker er det de forskjellige versjonene av Flanker man kan fly, og også MiG-29 i 2.5 update'en.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det de egentlig har gjort er å ha brukt et par år på å legge til refleksjoner...

 

I Flanker er det de forskjellige versjonene av Flanker man kan fly, og også MiG-29 i 2.5 update'en.

 

Det är ju att förenkla det hela väldigt då... De har gjort betydligt mer än att lägga till reflektioner..!

 

Jag tyckte att Flanker2 hade otroligt fin grafik när den kom ut, men när jag ser på bilderna du länkade till så är den grafiken inget i jämförelse med Lock On.

 

Men när det gäller utseende så kommer det an på ögat som ser...

 

Lock On bygger ju på Flanker serien. Samma flyg men med Su-25 Frogfoot, A-10 och F-15C i tillägg.

 

Jag har en beta version (press beta) av Lock On. Den var dåligt optimerad så på min PC fick jag ca 2-3FPS på max grafik, men det ser helt fantastiskt ut!

 

/Jörgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Matt "Wags" Wagnerm (lead developer) vil fullversjonen være mye mer detaljert med flere objekter osv. Demoen er basert på en beta5 og de har kommet mye lengre i prosessen enn det demoen gir inntrykk av.

Han anbefaler også 1GB ram for å få litt fart i sakene (med alt på fullt vel og merke)

Skjermkort bør selvfølgelig være "up to date". Har ikke sett noe Minimum eller Recomended....

 

Btw.. Brukte vel rundt 9 minutter på nedlastningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi snakker om samme demo...jeg syns også at screenshot'ene så veldig fine ut, det samme syns jeg om Flanker 2 når det kom...men når du får prøvd det i "praksis" er det ikke fult så imponerende lenger, selv om jeg kjørte alle innstillinger på fult for å se hvor bra det egentlig skulle være...

Eneste store forskjellen jeg har sett fra Flanker 2 er at de har lagt til refleksjoner...

 

Det hjelper ikke om du setter alt på fullt om du ikke har maskin som er god nok til å lage maks grafikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Best til nå.....og langt framover!

Har svettet over Lock On i over ei uke nå, og realismen

går flere lysår forbi f.eks. Falcon 4.

Forstår ingen ting, når det snakkes om manglende forbedringer fra Flanker 2 (og 2,5). Snakker vi om demoen til Lock On???

 

Hvor finner vi bedre grafikk? Hvilken sim. har landskap i nærheten av denne? Når jeg flyr i bakkehøyde, så suser små landsbyer forbi i ei vannvittig hastighet, og jeg må hele tiden passe meg for å ikke brase inn i høyspentledninger eller klynger med trær ( og da mener jeg EKTE trær ).

Og har dere sett skyene!!?? FS9 kommer ikke nært engang, og her bremser ikke "frames" i det hele tatt!!

Og hvilken cockpit kan framvise flere detaljer enn hos Lock On? Sånn kunne jeg fortsette i lang tid, for jeg er overbevist at dette blir den mest realistiske flysimmen

på veldig lang tid framover, som vi kan glede oss uhemmet over SAMMEN med FS9 og Forgotten Battles, basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...