Gå til innhold

en [sensurert] som sa at fs var dritt


andreas a berg

Anbefalte innlegg

Anders

Idioter finner man over alt, Du behøver ikke og bry deg om slike, de aner ikke hva de egentlig går glipp av når de utaler seg så negativt.. Han fyren burde ha kommet seg på multiplayeren en kveld og sett på hvor mange som EGENTLIG har denne som en kjær hobby, da tror jeg han hadde blitt overasket..

Keep up flying og drit i NSB..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas, ikke bry deg. Det er svært mange ungdommer som er så hekta på å skyte folk og aliens at de ikke engang gidder å prøve fs. Når de først prøver begynner de med å tulle rundt med flyet med vilje og etter ti minutters spilling anser de spillet som noe dritt "" Siden jeg salv er ungdomsskoleelev har jeg kjennskap til dette.

Jeg gidder iallefall ikke å spille cs 4-6 timer hver eneste dag "" De må jo bli helt fjern i hodet etterhvert ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine hadde samme holdning, helt til jeg fikk en flytur i bursdagsgave av noen slektninger tidligere i år, tok av fra Rakkestad med instruktør, fløy hele turen selv, og landet (med litt hjelp) trygt på Rakkestad...og når foreldrene mine snakket med instruktøren og han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim ""

 

hehe, skyrte det kan vi... ""

 

Men om en instruktøren har fått den oppfatningen, så skal du bare hive deg på MS Combat Flightsim.... hehhe kødd.. Nei seriøst, æ går ut ifra at det var "det" lille som skulle til for at du hiver deg på flyskolen? Jeg går ut ifra at du at du skal bli "kapten" (<- jada, æ veit det var lefi "") "når du blir stor"

 

Norge... eehh flyselskapen har jo bruk for sånn som deg... eller... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim ""

 

hehe, skyrte det kan vi... ""

 

Men om en instruktøren har fått den oppfatningen, så skal du bare hive deg på MS Combat Flightsim.... hehhe kødd.. Nei seriøst, æ går ut ifra at det var "det" lille som skulle til for at du hiver deg på flyskolen? Jeg går ut ifra at du at du skal bli "kapten" (<- jada, æ veit det var lefi "") "når du blir stor"

 

Norge... eehh flyselskapen har jo bruk for sånn som deg... eller... ""

 

stavekontroll Ole H..stavekontroll... du har det så forbanna travelt når du skriv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine hadde samme holdning, helt til jeg fikk en flytur i bursdagsgave av noen slektninger tidligere i år, tok av fra Rakkestad med instruktør, fløy hele turen selv, og landet (med litt hjelp) trygt på Rakkestad...og når foreldrene mine snakket med instruktøren og han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim

 

Ettersom du skriver dette, kan jeg jo fortelle at min bror aldri har Skjønt påenge med og sitte og glo i en cokpit i flere timer, og at jeg heller ikke ville sette på pause slik at han fikk gjørt noe. Han sa "det er jo bare lek" , men jeg sier at jeg vill ha det så realistisk som mulig. Han kjønner det fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en i min klasse sa det og og jeg kom i slosskanmp med han. jeg vant og nå sier han at fs9 er kult he he

 

Hehe, altså, man slår jo ikke folk ned fordi de sier at et spill er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...