andreas a berg Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg ble så irritert og sint på en i klassen som sa at fs9 var noe kjedelig og ikke en plass realistisk.åååå jeg hater den idioeten. blir så irritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Madsen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det betyr bare at han ikke ser fascinasjonen (han skjønner ikke hva som er bra med FS), og han blir dermed fattigere enn deg. (Oss) Synd for ham. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Otto Ruud Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Slapp av. Du kan ikke forvente at alle skal være så avanserte at de forstår at det er morsommere å fly simulator enn å drepe monstre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Olsen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg ble så irritert og sint på en i klassen som sa at fs9 var noe kjedelig og ikke en plass realistisk.åååå jeg hater den idioeten. blir så irritert. Tips: be han sette seg inn en ting før han utaler seg, bruker å være en fordel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Anders Idioter finner man over alt, Du behøver ikke og bry deg om slike, de aner ikke hva de egentlig går glipp av når de utaler seg så negativt.. Han fyren burde ha kommet seg på multiplayeren en kveld og sett på hvor mange som EGENTLIG har denne som en kjær hobby, da tror jeg han hadde blitt overasket.. Keep up flying og drit i NSB.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 det er greit nok at han ikke liker fs-det respekterer jeg. men når han sier at det er urealistisk og ikke nærheten av virkelighet med flya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg vil ikke akkurat kalle standardflyene realistisk, da mener jeg spesielt boeing 737, 747 og 777. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det har du nok rett i. Hos meg er det ikke alle som forstår alvoret i FS! Noen tror det er et vanlig SPILL! Det er en SIMULATOR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Alvoret med FS? Det er en PC simulator som er utviklet for å underholde folk. Visst er FS moro, men man må da tåle at noen ikke har interesse for det. Realistisk eller ikke....tror ikke man automatisk skal tro at man kunne behersket en full-size airliner etter noen timer med FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Obs jeg glemte disse: " " Over "alvoret". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Noen tror det er et vanlig SPILL! Det er en SIMULATOR! MS Flight Simulator er ikke en SIMULATOR, men et SPILL i kategorien "simulator". Et eksempel på en simulator for PC, som ikke er spill, er B747 Precision Simulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Andreas, ikke bry deg. Det er svært mange ungdommer som er så hekta på å skyte folk og aliens at de ikke engang gidder å prøve fs. Når de først prøver begynner de med å tulle rundt med flyet med vilje og etter ti minutters spilling anser de spillet som noe dritt Siden jeg salv er ungdomsskoleelev har jeg kjennskap til dette. Jeg gidder iallefall ikke å spille cs 4-6 timer hver eneste dag De må jo bli helt fjern i hodet etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 MS Flight Simulator er ikke en SIMULATOR, men et SPILL i kategorien "simulator". Et eksempel på en simulator for PC, som ikke er spill, er B747 Precision Simulator. Oi, den så bra ut! Noen her som har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han har sikkert ingen interesse for flightsim siden han sier dette. Men han kan ikke nekte for at det er realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Foreldrene mine hadde samme holdning, helt til jeg fikk en flytur i bursdagsgave av noen slektninger tidligere i år, tok av fra Rakkestad med instruktør, fløy hele turen selv, og landet (med litt hjelp) trygt på Rakkestad...og når foreldrene mine snakket med instruktøren og han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Hermann Pedersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ...han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim hehe, skyrte det kan vi... Men om en instruktøren har fått den oppfatningen, så skal du bare hive deg på MS Combat Flightsim.... hehhe kødd.. Nei seriøst, æ går ut ifra at det var "det" lille som skulle til for at du hiver deg på flyskolen? Jeg går ut ifra at du at du skal bli "kapten" (<- jada, æ veit det var lefi ) "når du blir stor" Norge... eehh flyselskapen har jo bruk for sånn som deg... eller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Nei, jeg har ingen planer om å bli "kapten", da jeg ikke gidder å fly luftbusser, flyging kommer til å holde seg på hobby basis for min del. Jeg kommer til å ta PPL-A, men ikke nå...det blir senere i livet en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Olsen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ...han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim hehe, skyrte det kan vi... Men om en instruktøren har fått den oppfatningen, så skal du bare hive deg på MS Combat Flightsim.... hehhe kødd.. Nei seriøst, æ går ut ifra at det var "det" lille som skulle til for at du hiver deg på flyskolen? Jeg går ut ifra at du at du skal bli "kapten" (<- jada, æ veit det var lefi ) "når du blir stor" Norge... eehh flyselskapen har jo bruk for sånn som deg... eller... stavekontroll Ole H..stavekontroll... du har det så forbanna travelt når du skriv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Slapp av. Du kan ikke forvente at alle skal være så avanserte at de forstår at det er morsommere å fly simulator enn å drepe monstre Der sa du det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Foreldrene mine hadde samme holdning, helt til jeg fikk en flytur i bursdagsgave av noen slektninger tidligere i år, tok av fra Rakkestad med instruktør, fløy hele turen selv, og landet (med litt hjelp) trygt på Rakkestad...og når foreldrene mine snakket med instruktøren og han sa at det var tydelig at jeg hadde spilt mye flightsim, fordi jeg var mye flinkere til å fly enn mange av elevene hans, skiftet de fort mening angående flightsim Ettersom du skriver dette, kan jeg jo fortelle at min bror aldri har Skjønt påenge med og sitte og glo i en cokpit i flere timer, og at jeg heller ikke ville sette på pause slik at han fikk gjørt noe. Han sa "det er jo bare lek" , men jeg sier at jeg vill ha det så realistisk som mulig. Han kjønner det fortsatt ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Slapp av. Du kan ikke forvente at alle skal være så avanserte at de forstår at det er morsommere å fly simulator enn å drepe monstre Tja, alt til sin tid. Syns det kan være skikkelig hedtig å springe rundt i avlange ganger å skyte monstre. Herlig terapi når du har gått bensinlens i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja, man blir jo litt lei av FS etter en stund og. Da spiller jeg andre spill, for å bygge opp entusiasme igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja, man blir jo litt lei av FS etter en stund og. Da spiller jeg andre spill, for å bygge opp entusiasme igjen Blir ALDRI lei FS, jeg Og, når jeg vil ta en pause fra FS (ikke lei, bare ta pause) går jeg ut med hunden Da er det hjem igjen til FS som er på hjernen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 en i min klasse sa det og og jeg kom i slosskanmp med han. jeg vant og nå sier han at fs9 er kult he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 en i min klasse sa det og og jeg kom i slosskanmp med han. jeg vant og nå sier han at fs9 er kult he he Mange av mine venner skjønner ikke htlt hvorfor jeg gidder å drive på med FS, men, de respekterer at vi ikke har samme innteresser ihvertfall. Men, smak og behag mener nå ihvertfall jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 en i min klasse sa det og og jeg kom i slosskanmp med han. jeg vant og nå sier han at fs9 er kult he he Hehe, altså, man slår jo ikke folk ned fordi de sier at et spill er dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Folk har forskjellige meninger,det må vi bare akseptere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.