JM Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Heisann! Våknet nettopp, og så hørte jeg plutselig lyden fra et propellfly rett over huset mitt her på Hosle i Bærum, og ute så jeg to fly type Orion/Herkules e.l. som fløy ganske tett og lavt sammen rett over her! Noen som vet hvilke flytyper det var, eller hva de skulle?! På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 De fløy i hvert fall lowflying over Kjeller flyplass ved Lillestrøm før de kom til Bærum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det var to Hercules'er, de foretok en lowpass i formasjon over RW30 på Rygge rundt 1145 Før de landet på ovennevtne runway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Nå fløy de akkurat over huset mitt for andre gang i dag. Tok et par bilder. Vennlig hlsen Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ja, som Aleksander sier, så er de nå begge i lufta igjen... Ikke helt sikker på om de faktisk landet på Rygge eller om de bare gjorde en touch and go... Hvis de landet, så har de nok tatt av fra RW30 igjen, siden jeg ikke har hørt at de tok av denne veien, og de tok en runde over her før de satte kursen mot Oslo området, kanskje de skal hjem... Rakk å ta et lite bilde, ikke bra, men du kan kanskje se at det er to Herculser Herc Bildet er tatt fra stuevinduet mitt, med et Canon IXUS, uten noe zoom, rettogslett fordi jeg ikke rakk det... Den bakerste Herc'en (som var den jeg så best) fløy forresten med lasteluken åpen... Noen som vet hva de gjør her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Fint bilde! Aner ikke hva de gjør her, men det er jo mye rart som surrer rundt Rygge De fløy utrolig lavt, og slapp ut mye svart røyk fra motorene. Vennlig hilsen Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Walberg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Så de jeg også, i maks 6-700 fot rett over hodet. Kan nesten ikke ha vært så høyt engang. De må vel få ha det litt moro de også, i stedet for bare å sitte oppe i hangaren på ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg passerte de nå nedlagte Lierbommene på E-18 ved Drammen kl.1145 og så de samme flyene der også. Jeg trodde faktisk det var snakk om Orion, men den misforståelsen kommer vel av at som sjåfør av bilen hadde svært liten anledning til å studere flyene da de var aller nærmest, dvs rett over meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er fort gjort å bli en farlig sjåfør når det er fly i nærheten ja! Det kan jeg skrive under på, selv om det foreløpig har gått bra. Men jeg bør nok heller droppe synet av et fly eller tre så lenge jeg sitter bak rattet..... Synd det ikke var Orion forresten, - men kanskje den stikker innom Torp i begynnelsen av august...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 i fjor var det 3 X orion som gjorde fly-by her i Florø også! Det var tøft å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Som i et annet innlegg jeg skrev om akuratt det her så så jeg dem over Scandiline båten 11:57 Så det bildet du tokk også, når de fløy over meg så lå de enda tettere. Mitt innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 De lå mye tettere når de foretok en lowpass over RW30, bildet er tatt rett etter at de har tatt av og vendt kursen mot Oslo, ENGM går jeg utifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Åhh! Sikker på at det ikke var en X-Wing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Heisann! Våknet nettopp, og så hørte jeg plutselig lyden fra et propellfly rett over huset mitt her på Hosle i Bærum, og ute så jeg to fly type Orion/Herkules e.l. som fløy ganske tett og lavt sammen rett over her! Noen som vet hvilke flytyper det var, eller hva de skulle?! På forhånd takk! Sikkert UFO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Heisann! Våknet nettopp, og så hørte jeg plutselig lyden fra et propellfly rett over huset mitt her på Hosle i Bærum, og ute så jeg to fly type Orion/Herkules e.l. som fløy ganske tett og lavt sammen rett over her! Noen som vet hvilke flytyper det var, eller hva de skulle?! På forhånd takk! Sikkert UFO Faktisk for Joachim på det tidspunktet var det UFO hehe Uidentifiserte Flygende Objekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Åhh! Sikker på at det ikke var en X-Wing? Ehh...ja...hvorfor i svarteste granskauen skulle to Hercules'er være èn X-Wing? Og Georg hvordan kan det være en UFO når jeg så at det var to Hercules'er hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Åhh! Sikker på at det ikke var en X-Wing? Ehh...ja...hvorfor i svarteste granskauen skulle to Hercules'er være èn X-Wing? Og Georg hvordan kan det være en UFO når jeg så at det var to Hercules'er hele tiden? Rofl. Det var jo spøk selfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.