Eirik Sørensen Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Har du medlemskap hos VATSIM og kunne tenke deg å høre din egen stemme på radioen førstkommende onsdag, ta en titt her Hilsen Eirik Siter
TOS Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Vil du fly på radioen? Nei Hmm.. for å være HEILT ÆRLIG så var det det mest idiotiska og meinigslausa svaret eg har sett her på forumet på lenge. Hadde eg hatt moglegheiten til det hadde eg vert r av glede for å kunne vise mine kunnskapar på Radio Men det går nok ikkje diverre Lykke til alle som skal være med Siter
NN Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Okey! Da får jeg vell høre på nordlendingen da........... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Er vel bedre det enn å høre på en sær vestlending LOL Takk for den Joachim (men man finner sære folk overalt, også her oppe i nord). eee... hvem er nordlending her utenom meg? Men er det noen som vet når det skal sendes? Antar det ikke går direkte... Jeg er dessverre bortreist onsdag og kan nok ikke være med (men det hadde vært moro). Siter
Sondre Aabø Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Begyner det direkte kl 20:00 Må ta det opp Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Er vel bedre det enn å høre på en sær vestlending Bare vent. Jeg er på LAN når dette skjer, så jeg skal overdøve dere alle med bergensdialekt. Siter
John Kristansen Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Overdøve dere med litt portugisisk. Nós não nos ouviremos em qualquer um! Der fikk dere litt å bryne dere på. Siter
Morten Nelson Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Er vel bedre det enn å høre på en sær vestlending Bare vent. Jeg er på LAN når dette skjer, så jeg skal overdøve dere alle med bergensdialekt. Eller så kan vi se på TV2. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Skrevet 4. mars 2003 Begyner det direkte kl 20:00 Dette kommer ikke til å bli direktesendt, men kommer som et innslag en av de nærmeste dagene. Hilsen Eirik Siter
Sondre Aabø Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Du må få tidspung for når det kommer for det SKAL jeg høre. Siter
Kristian B.bood Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Eller så kan vi se på TV2. TV2 ... Kristian B Siter
JM Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Eller så kan vi se på TV2. TV2 ... Kristian B Han mente nok at hvis du vil høre Bergensdialekt, så er det bare å se på TV2(da de er fra Bergen, og mange programledere osv. snakker Bergensk)...!?! Siter
Kristian B.bood Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Han mente nok at hvis du vil høre Bergensdialekt, så er det bare å se på TV2(da de er fra Bergen, og mange programledere osv. snakker Bergensk)...!?! Åja, hehe Kristian B Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Du må få tidspung for når det kommer for det SKAL jeg høre tidspung!! .... hvilken type pung er det????? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Visst du kan fly på VATSIM så flyr du rundt i Sør-Norge som en galning fra 20.00 og utover i morgen og snakker i ett kjør, så kanskje du kommer med på radioen Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Er vel bedre det enn å høre på en sær vestlending LOL Takk for den Joachim (men man finner sære folk overalt, også her oppe i nord). eee... hvem er nordlending her utenom meg? Men er det noen som vet når det skal sendes? Antar det ikke går direkte... Jeg er dessverre bortreist onsdag og kan nok ikke være med (men det hadde vært moro). Jeg er nordlending. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Jeg er nordlending. Jada. Vet jo selvsagt at det er mange nordlendinger som besøker forumet , men mitt spørsmål var mer rettet til Thomas som visstnok mente at en av de første i denne tråden var nordlending...? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.