Gå til innhold

Offisiell avduking av www.osl-spotters.com


Stian Svensen

Anbefalte innlegg

Ja jeg synes også at dette var et veldig bra tiltak, samt at ferske bilder av fly som besøker OSL legges ut her. Får håpe at siden holdes oppdatert da.

 

Jeg nevnte også dette i en tråd om samme tema i Snackbaren, men den har forsyne meg en eller annen moderator slettet...gudene må vite hvorfor ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi houdi! Men dere har ikke validert den hos W3C ""

 

Koden er i seg selv ganske ryddig, men jeg ville gruet meg til å bruke Notepad for å oppdatere kodene/tekst. Bruker dere et nyhetssystem- script?

 

Siden er oversiktelig og fin, men jeg kunne tenkt meg noe mer ut av logoen. Ikke mer glorete, men den ble rett og slett for "standard". Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett ""

 

Men alt i alt er dette en digg side "" Masse flotte bilder, selv om jeg foretrekker å ta mine fra innsiden ""

 

Keep on!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere et nyhetssystem- script?

Ja det gjør vi.

 

Siden er oversiktelig og fin, men jeg kunne tenkt meg noe mer ut av logoen. Ikke mer glorete, men den ble rett og slett for "standard".

Hvordan da mer ut av logoen mener du?

 

Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett

Dine sider er jo heller ikke så veldig nyskapende...

 

Men alt i alt er dette en digg side Masse flotte bilder

Takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koden er i seg selv ganske ryddig, men jeg ville gruet meg til å bruke Notepad for å oppdatere kodene/tekst.

 

Vel, siden du slipper det er ikke dette ditt problem..

 

Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett

 

Poenget med siden vår er heller ikke å lage noe revolusjonerende og nyskapende. Vi ble enige om en layout som vi alle valgte satse på... end of story.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke å "rippe" opp i alt arbeidet deres, men jeg har alltid noe småpirk å servere "" Det er selvfølgelig opp til dere om dere vil høre på de råd som dukker opp her og der i forumet, eller blåse en lang marsj i de og fortsette. Ingen sider kan bli helt perfekte ""

 

Nei, men hva har mine sider med dette å gjøre? Det er ikke de vi diskuterer? ""

 

Det gjelder ofte ikke å være nyskapende, men det går fint an å forbedre det perfekte "" Selv har jeg heller ikke for vanen å lage nye "stunning designs" som ikke inneholder noe du har sett før, men så lenge du er fornøyd selv, og det er mulig å kunne navigere opp og ned på den uten å sette seg fast, er det en meget godt gjennomført jobb. Det er ikke bare å sette seg ned et par kvelder å lage en slik side ""

 

Logoen er i sin tilstand dominert av tekst, noe resten av siden også er. Jeg kunne tenkt meg å piffet opp siden med enten et par bilder, eller noen objekter i logoen.

 

Om jeg kan få pirke mer (ler av seg selv):

 

<style type="text/css">

<!--

.spr { border-bottom: 1px dotted #ccc; }

.spr2 { border-bottom: 1px solid #ccc; }

.text {

font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;

font-size: 10px;

color: #000000;

}

-->

</style>

<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">

</head>

 

Den øverste kodesnutten kan fint plasseres inn i .css- fila ""

 

DA har jeg pirket ferdig for denne gangen, og ønsker dere lykke til videre ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...