Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 24. mai 2022 i alle områder

  1. ha ha ha ha..Satt akkruat å hjalp en kar med å sette opp Honeycomb så der av skriveleifen.. Honeywell skal det selvsagt være.
    1 point
  2. Du flyr Honeycomb hjemme høres det ut som @Tom Knudsen Herlig! Selv kjørerr jeg stikke i ulike varianter , men sikler på en yoke. Må bare få sjefen til å godkjenne kjøp etter jeg gikk litt bananas hos Virpil tidligere i år... Fenix er også basert på Thales (på godt og vondt). Versjonen husker jeg ikke i farten og jeg finner ikke noe i dokumentasjon eller på Discord, men jeg tror BlackBox nevnte faktisk versjon i en stream. Store deler av logikken er lisensiert fra ProsimAR, så kanskje noen vet hvilken de baserer seg ned på versjonsnummer? Uansett, så er jo det noe jeg kan "teste" meg frem til basert på det som ligger i dokumentasjonen. Watch-this-space PS: FBW baserer seg på Honeywell.
    1 point
  3. Ok, i beskrivelsen av den videoen skriver han at det kan hende fligtplans legger seg i secondary flightplan. Det står hvordan du skulle få den inn og voila, nå fungerer det 100% her. Jeg hadde ikke gjort en feil men den hadde på en eller annen måte kommet inn som secondary flight plan istedet for primary. Grubla endel på denne ja. Da gjenstår det bare å lære mere. Har nesten ikke hatt tid til å fly når jeg må bruke mestparten av den på fmc hehe og sette den opp, men det hjelper på. Fantastisk addon!
    1 point
  4. Roy har redigert sammen sin egen maskin og en streamer/youtuber sin i videoen. De blurrye og litt mer blåaktige klippene er ikke Roy sin 737, om jeg forstår rett. Se litt videre, så ser du at alle fire lyser low press samtidig som at både motordrevne og elektriske pumper er i gang. Holder en knapp på low fluid level.
    1 point
  5. Jeg mistenker brukerfeil. På 12:11 i videoen er low press lysene på motorpumpene slukket. Han har da startet begge motorene og slått pumpene på. De elektriske lyser fortsatt low press, men det er fordi han ikke har slått dem på.
    1 point
  6. Lavt trykk i alle ledd? Høres ut som lite hyd fluid i systemet, PMDG har "service based failures" på default tror jeg. Stikk innom FS Actions i CDUen og se om ikke litt etterfylling løser problemet. Og så kan du eventuelt skru av service based failures en annen plass i CDUen om du ikke vil deale med det igjen.
    1 point
  7. Nei, fuel i FMC har ingenting med de hydrauliske pumpene å gjøre. I videoen du la ut så forsvinner jo lysene for de hydrauliske (ENG) pumpene når du har fått startet motorene. Om jeg ikke tar helt feil så skal de elektriske pumpene på så snart du har strøm (APU/GPU) på flyet. De motordrevne pumpene slår du ikke på før begge motorene går. Da forsvinner også lysene over dem. Mistenker det må være en brukerfeil her da jeg ikke har samme problem eller lest om andre med dette problemet. Evt. må du ha en "keybinding" mot pumpene på joysticken din e.l. som overstyrer, men det høres usannsynlig ut. På 12:11 i videoen er begge motorene dine startet, og da er lysene på de motordrevne pumpene slukket som normalt. Lysene på de elektriske lyser, men det er fordi du ikke har slått dem på. Dem skal være på før oppstart, mens de motordrevne ikke slås på før begge motorene går. PS! Kabindøren anbefales det at du lukker før du starter motorene
    1 point
  8. Fikk i hvert fall besøk av en AIG Dash 8 på Kjevik i kveld 🙂 - kun AIGTC aktiv.
    1 point
  9. Flyr. https://ro.flightsim.to/file/33370/flyr-4k-ln-fga-pmdg-737-700
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+02:00
×
×
  • Opprett ny...